بازگشت نام میسون گرین‌وود به فهرست بازیکنان یونایتد

درحالی که هواداران یونایتد به دنبال این سوال هستند که آیا گرین‌وود می‌تواند فورا با پیراهن یونایتد به میدان برود، این باشگاه امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: “منچستریونایتد مطلع شد که دادگاه شهر منچستر کلیه اتهامات علیه میسون گرین‌وود را برداشته است. ما تا زمانی که پروسه قضایی کامل نشده و به اتمام نرسد درباره این موضوع صحبت نخواهیم کرد.”


بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیمشان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟

بازگشت نام میسون گرین‌وود به فهرست بازیکنان یونایتد

باشگاه منچستریونایتد بعد از ماجرای دستگیری او اعلام کرد گرین‌وود را به حال تعلیق درآورده. این باشگاه در یک بیانیه اعلام کرد: “میسون گرین‌وود تا اطلاع ثانوی نه در تمرین‌های یونایتد شرکت خواهد کرد و نه در بازی‌های ما به میدان خواهد رفت.” شیاطین سرخ علاوه بر این تمام نشانه‌های مربوط به گرین‌وود را از فروشگاه‌های رسمی باشگاه حذف کردند.


کد خبر : 1868274 |
13 بهمن 1401 ساعت 23:18 |
3.1K بازدید |

0
دیدگاه

بعد از تبرئه از اتهام تجاوز

آخرین بازی این بازیکن انگلیسی برای یونایتد روز 22 ژانویه 2022 در جریان پیروزی 1-0 شیاطین سرخ مقابل وستهم بود. او تا این لحظه 129 بازی برای یونایتد انجام داده و 35 گل به ثمر رسانده است. گرین‌وود محصول آکادمی باشگاه است. اولین بازی رسمی او برای شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان و در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در سال 2019 اتفاق افتاد. گرین‌وود در آن زمان 17 ساله بود.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، میسون گرین‌وود، ستاره ملی‌پوش انگلیسی، از چند ماه پیش که به اتهام تجاوز و تعرض به نامزدش دستگیر شد از طرف باشگاهش منچستریونایتد به حالت تعلیق درآمده بود، اما امروز دادگاهی در شهر منچستر او را از کلیه اتهامات تبرئه کرد.

با وجود این اعلامیه آنچه هواداران گرین‌وود را خوشحال کرده این است که در سایت رسمی منچستریونایتد در صفحه مربوط به فهرست بازیکنان تیم نام میسون گرین‌وود بار دیگر دیده می‌شود.

1797679
نام میسون گرین‌وود امشب دوباره به فهرست بازیکنان یونایتد برگشت

این ستاره انگلیسی 21ساله اولین بار در ژانویه 2022 دستگیر شد. او بعد از مدتی با قید وثیقه آزاد شد، اما به دلیل تخطی از قوانین آزادی مشروط بار دیگر دستگیر شده و به حبس افتاد. وقتی امروز حکم تبرئه گرین‌وود اعلام شد این خوش‌بینی در دوست‌داران او ایجاد شد که این ستاره آینده‌دار انگلیسی می‌تواند بار دیگر فوتبالش را از سر بگیرد.

1797678