بازگشت یوگی لوو به تلویزیون، با بغض برای قیصر!

یواخیم لوو که در طول این مصاحبه، بعد از ماه‌ها دوری از دوربین‌های تلویزیونی، احساساتی بود در اواخر صحبت‌هایش بغض کرده بود. او درحالیکه به شدت بغض داشت در پایان صحبت‌هایش خطاب به بکن‌باوئر گفت:” به خاطر وجودت ممنونیم فرانتس، خدا را شکر که تو را داریم”.



منبع


کد خبر : 1843290 |
20 شهریور 1401 ساعت 20:59 |
3.5K بازدید |

1
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان، از زمانی که از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و جایش را به هانسی فلیک داد از شرکت در برنامه‌های رسانه‌ای خودداری کرده است و تا کنون در هیچ مصاحبه تصویری شرکت نکرده بود. اما او دیشب در یک برنامه کانال تلویزیونی بیلد حضور یافت.

یواخیم لوو در مقابل دوربین این شبکه گفت:” فرانتس عزیز، امروز تولد تو است و می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و برایت بهترین آرزوها را داشته باشم و تولدت را از صمیم قلبم تبریک بگویم. در ضمن می‌خواهم از تو به خاطر همه کارهایی که در فوتبال آلمان کردی تشکر کنم. چه به عنوان یک فوتبالیست، چه به عنوان مربی و چه به عنوان مدیر”.

سرمربی سابق آلمان که درباره همکار اسبقش، که به عنوان سرمربی آلمان قهرمان جام جهانی 1990 شده است، صحبت می‌کرد در ادامه گفت:” تو مهم‌ترین دلیلی بودی که ما توانستیم در سال 2006 شاهد برگزاری جام جهانی در آلمان باشیم و آن روزهای بی‌نظیر را تجربه کنیم. ما آن سال تابستان انگار در داستان‌های پریان زندگی می‌کردیم. جام جهانی‌ای که برای بهبود تصویر آلمان در کل دنیا اهمیت زیادی داشت”.

بهانه حضور یوگی لوو برای حضور دوباره در برنامه‌های تلویزیونی تبریک گفتن به فرانتس بکن‌باوئر، قیصر فوتبال آلمان بود.  بکن‌‌باوئر امروز 77ساله می‌شود.


یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.

بازگشت یوگی لوو به تلویزیون، با بغض برای قیصر!