بازیکنان آرژانتین برای اینگونه بازی‌ها به دنیا آمده‌اند

* مسابقه سختی بود، تیم حریف فشار زیادی به ما وارد کرد. آنها ما را با فیزیک بدنی خود دچار مشکل کردند. بیش از هر چیز، در نیمه اول برای ما هزینه داشت. در نیمه دوم اصلاحاتی انجام دادیم و فکر می کنم تیم مستحق اذیت شدن در دقایق پایانی نبود، چرا که در دقایق آخر باید اختلاف را بیشتر می کردیم.

* در بازی بعدی مهم است که بازیکنان را وادار کنیم تا آنچه که می توانند انجام دهند را در زمین به نمایش بگذارند. یعنی به خودشان ایمان داشته باشند و فوتبال بازی کنند. زیرا آنها در این کار فوق العاده خوب هستند.

در زیر، صحبت های اسکالونی در نشست خبری پس از بازی را می خوانیم:

* خوب است که همه درک می کنند که سختی کار در شرایط حداکثری قرار دارد. امروز ما با حریف دشواری روبرو شده بودیم.

* لئو (مسی) بازی را باز کرد و سپس ما در جریان بازی پیشرفت کردیم.


لیونل اسکالونی می گوید باعث افتخار اوست که باید با مربی به نام فن خال روبرو شود.

  بازیکنان آرژانتین برای اینگونه بازی‌ها به دنیا آمده‌اند

* اینجا بودن هیجان انگیز است. برای افرادی که امشب در اینجا بودند، آنچه امشب تجربه کردند، فراموش نشدنی خواهد بود. اینها لحظات بی نظیری هستند.



منبع

* امروز آنخل (دی ماریا) نتوانست بازی کند. داشتن او روی نیمکت همیشه یک وسوسه است. بیایید امیدوار باشیم که با گذشت روزها او بتواند از لحاظ بهبود مصدومیت، پیشرفت کند و به بازی بعد برسد.

* وقتی بازی تمام می شود و هواداران را در حال جشن و شادی می بینم، انرژی بی نظیری به ما تزریق می شود. من دوست دارم همه بتوانند بازی تیم ملی را ببینند و از نزدیک حس کنند در آن لحظه بر بازیکنان چه می گذرد.

* بازیکنان آماده هستند تا مثل همیشه، حداکثر توان خود را به نمایش بگذارند و گاهی اوقات در فوتبال اینطور است که انگار وارد دعوایی می شوی که باید تا آخرین قطره خونت، مبارزه کنی.

* لائوتارو مارتینز در گذشته بارها ما را نجات داده است. این درست نیست که به خاطر یک شب بد از بازیکن انتقاد کنیم، او کارهای خوب زیادی برای ما انجام داده است و به ما شادی زیادی خواهد داد. هر بازیکن بزرگی در جهان یک شب بد را تجربه می کند. 

* این بازیکنان احساس می کنند جزوی از مردم هستند و مردم نیز با بازیکنان در شرایط یکسانی قرار دارند. این بچه ها ساخته شده اند تا در بالاترین سطح رقابت کنند، آنها برای انجام این نوع مسابقات به دنیا آمده اند. 

به گزارش “ورزش سه”، آرژانتین در یک بازی سخت، با نتیجه 2 بر یک از سد استرالیا گذشت. حالا تیم لیونل اسکالونی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هلند برود.

* بازی بعدی یک بازی بسیار زیبا با دو تیم تاریخی خواهد بود. من افتخار می کنم که با مربی ای مانند فن خال روبرو خواهم شد.


کد خبر : 1857206 |
13 آذر 1401 ساعت 08:00 |
940 بازدید |

0
دیدگاه

لیونل اسکالونی: