بازیکن دیپورتی مجیدی به النصر پیوست (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا پنیل ملاپا، مهاجم توگویی خود را در لیست مازاد قرار دهد و این بازیکن پس از فسخ قراردادش، به صورت رسمی از این تیم جدا شد تا در فهرست بازیکنان خارجی اتحاد کلباء، جای خالی برای جذب بازیکن جدید وجود داشته باشد.

این بازیکن 31 ساله که سابقه بازی در هوفنهایم و گلادباخ را نیز در کارنامه دارد، در ادامه سخنان خود گفت: احساس می کنم گام مهمی در حرفه ام برداشته ام. چالش ها را دوست دارم چرا که عزم و اراده من را افزایش می دهد.

حالا ملاپا پس از گذشت تنها چند روز از فسخ قراردادش، در نقل و انتقالات زمستانی راهی یک تیم جدید شد و به شکل رسمی، به النصر امارات پیوست تا در ادامه فصل، برای این تیم به میدان برود.


پنیل ملاپا که توسط فرهاد مجیدی در لیست مازاد قرار گرفته بود، به تیم النصر امارات پیوست.

بازیکن دیپورتی مجیدی به النصر پیوست (عکس)


کد خبر : 1865737 |
30 دی 1401 ساعت 13:42 |
5.1K بازدید |

0
دیدگاه

پس از جدایی ملاپا و مازاد اعلام شدن او توسط مجیدی، این سرمربی جوان در پی انتخاب جانشین مهاجم سابقش است و گفته می شود شهریار مغانلو و یک مهاجم آفریقایی شاغل در لیگ ترکیه، گزینه های فرهاد برای پوشیدن پیراهن اتحاد کلباء هستند.

1793421



منبع

ملاپا که خود جانشین دمبو داربو، بازیکن النصر شده است، پس از پیوستن به النصر گفت: پوشیدن پیراهن النصر، یک رویا به شمار می رود و تمام کسانی که در لیگ امارات بازی می کنند، آرزو دارند تا نماینده باشگاهی قدیمی و پرافتخار مانند النصر باشند.