بایرن به دنبال مقصر؛ مانه را نیمکت‌‌نشین کنید!

به گزارش “ورزش سه”، شکست 1-0 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ در بازی امشب دو تیم احتمالا تبعات سختی برای باواریایی‌ها خواهد داشت. درحالیکه دقایق اندکی از این شکست گذشته موجی از انتقادهای تند هواداران آغاز شده که تا این لحظه لبه تیز اکثر انتقادها سادیو مانه را هدف گرفته است.


کد خبر : 1844151 |
26 شهریور 1401 ساعت 22:22 |
21.8K بازدید |

12
دیدگاه

آخرین باری که بایرن در بوندس‌لیگا در یک بازی گلزنی نکرده بود به سال 2014 برمی‌گشت. بعد از آن باواریایی‌ها در همه بازی‌های خود در این لیگ گلزنی کرده بودند. اما امشب بعد از 87 مسابقه سرانجام این رکورد شکست تا بایرن بدون اینکه دروازه آگزبورگ را باز کند شکست 1-0 را پذیرا شود.

سادیو مانه که امسال با سر و صدای زیاد از لیورپول به بایرن منتقل شد در پنج بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده است. این در حالی است که در مونیخ این انتظار وجود داشت که او بتواند در غیاب رابرت لواندوفسکی بار اصلی گلزنی تیم را به عهده بگیرد.

سادیو مانه در یازده بازی‌ای که تا اینجا با پیراهن بایرن بازی کرده موفق شده پنج گل به ثمر برساند. در هفته گذشته گزارش‌هایی در رسانه‌های آلمانی منتشر شد که مدعی بود ستاره سنگالی در رختکن بایرن منزوی شده و نمی‌تواند با نقش جدیدش به عنوان مهاجم مرکزی کنار بیاید. او در بازی امشب درحالیکه دوازده دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود توسط ناگلزمان تعویض شد.



منبع


بایرن مونیخ در شکست امشب مقابل آگزبورگ بعد از 87 مسابقه بوندس‌لیگا برای اولین بار موفق به گلزنی در یک بازی نشد تا گروه بزرگی از هواداران خواهان نیمکت‌نشینی سادیو مانه بشوند.

بایرن به دنبال مقصر؛ مانه را نیمکت‌‌نشین کنید!