برای رقابت کردن به منچسترسیتی آمده‌ام

بازیکنان خوب زیادی در ترکیب سیتی حضور دارند که همه آنها فوتبال ماهرانه و زیبایی در سال های اخیر ارائه داده اند. بعد از اولین روزهای حضورم در تمرینات سیتی، به خانواده‌ام گفتم از عملکرد ایلکای گوندوگان و کوین دی بروین و نحوه کنترل توپ آنها، حرکت در فضاهای کوچک و مهارت‌های فنی‌ این دو بازیکن واقعا شگفت‌زده شده ام. من همیشه گفته ام که می خواهم در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنم. حالا اینجا در رختکن منچسترسیتی هستم و البته این موضوع در تیم ملی آرژانتین نیز صدق می کند. آنجا نیز در کنار بازیکنانی هستم که اغلب در در اروپا بازی می کنند و شما چیزهای زیادی از آنها یاد می گیرید.”



منبع

جولیان آلوارز گفت: “در هر تیمی رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد، اما این رقابت سالم است. همیشه رقابت و حضور در رختکن در کنار بهترین بازیکنان جهان به سود هر بازیکنی است، زیرا در این شرایط شما چیزهای جدیدی یاد گرفته و واقعا رشد می کنید، من نیز اینجا هستم تا همین کار را انجام دهم.

به گزارش “ورزش سه”، پیش از نهایی شدن انتقال ارلینگ هالند بود که منچسترسیتی با جولیان آلوارز، مهاجم جوان و آرژانتینی به توافق رسیده و او را نیز جذب کرد. آلوارز در همین مدت کوتاه عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سیتیزن ها داشته و تحت تاثیر درخشش ارلینگ هالند قرار نگرفته است. حالا جولیان آلوارز تاکید کرد رقابت در هر تیمی وجود دارد و همین موضوع باعث رشد و پیشرفت او می شود.


جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد برای رقابت کردن با بازیکنان بزرگ راهی این تیم شده است.

برای رقابت کردن به منچسترسیتی آمده‌ام


کد خبر : 1844876 |
31 شهریور 1401 ساعت 14:15 |
843 بازدید |

0
دیدگاه

جولیان آلوارز: