برخورد خونین سردار آزمون با بازیکن برمن (عکس)


سردار آزمون و نیکولاس فولکروگ در برخوردی شدید از ناحیه سر دچار مصدومیت شدند و بازیکن وردربرمن از ناحیه سر با شکستگی نیز مواجه شد.

برخورد خونین سردار آزمون با بازیکن برمن (عکس)

سرمربی وردربرمن در پایان بازی گفت که تصمیم در مورد تعویض بازیکنش ربطی به او نداشته و وی ماجرا را به کادر پزشکی سپرد و آنها گفتند که این بازیکن مشکلی برای ادامه بازی ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، در دقیقه 87 بازی بایرلورکوزن و وردربرمن سردار آزمون فرصت این را داشت که با ضربه سر گل سه امتیازی را برای تیمش بزند اما او بدشانس بود که توپش به تیرک دروازه خورد و البته در یک برخورد شدید با بازیکن برمن، دچار مصدومیت شد.

لحظه ضربه نهایی سردار با پرش نیکولاس فولکروگ هافبک راست وردربرمن برای جلوگیری از ناحیه ضربه نهایی مواجه شد و بازیکن برمن به جای توپ با سر آزمون برخورد کرد و باعث شد تا هر دو به زمین بیفتند و حسابی هم‌تیمی‌ها و تماشاگران را جریمه کنند.


کد خبر : 1844224 |
27 شهریور 1401 ساعت 12:15 |
1 بازدید |

0
دیدگاه

باتوجه به اینکه برخورد طرفین با نیروی شدید از هر سو همراه بود، مدافع وردربرمن دچار خونریزی و زخم شدیدی شد و کادر پزشکی برای جلوگیری از خونریزی بیشتر، سر او را بست و سردار هم اگرچه خونریزی نداشت اما به نظر می‌رسید که ضربه محکم از ناحیه حریف باعث شده تا دچار حواس‌پرتی باشد.

سردار آزمون نیز مشکلی برای بازی بعدی لورکوزن در مقابل بایرن مونیخ نخواهد داشت.



منبع

البته داور اجازه داد تا لورکوزن از موقعیت خود استفاده کند و در همین حال سردار با اشاره دست به سرش، نشان داد که از ناحیه خطرناکی دچار آسیب شده و فولکروگ نیز با سر خونین در مقابل دروازه خودی دراز کشیده بود.

نکته جالب روند درمان هر دو بازیکن حدود 5 دقیقه به طول انجامید اما با این حال آنها تا پایان در زمین ماندند و آنطور که وبسایت butenunbinnen آلمان نوشته، «شگفت‌انگیز ظاهر» شدند.