برنامه فدراسیون برای حفظ نابغه

وی در خصوص شایعات خط خوردن حسن یزدانی از تیم ملی گفت: سیاست فدراسیون و فنی تیم ملی کشتی از ابتدا بر این بود که در مسابقات جام جهانی آمریکا از جوانان استفاده کنیم تا بتوانیم پشتوانه تیم ملی را برای آینده بسازیم، چرا که تیم ملی باید پشتوانه خوب و مطمئنی را داشته باشد تا در صورت نیاز از این پشتوانه در مسابقات مختلف استفاده کنیم. اینکه در فضای مجازی این موضوع را بیان می کنند که  حسن یزدانی از تیم ملی خط خورده است اصلا درست نیست.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص وضعیت کنونی حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی را نباید با حسن یزدانی 5 سال گذشته مقایسه کنیم. حسن یزدانی امروز باید حفظ شود تا بتوانیم در جای درست و مناسب از او استفاده کنیم. در واقع نباید او را تحت فشار بگذاریم و باید در میادین حساس از او استفاده کنیم. او کشتی گیر مورد اعتماد فدراسیون است و با توجه به سابقه ای که دارد نسبت به سایر کشتی گیران فرق می کند و باید قدر او را بدانیم.



منبع وی افزود: حسن یزدانی از سرمایه‌های کشتی کشورمان است و قرار نیست در هر مسابقه از او استفاده و او را فرسوده کنیم. ما برای حسن یزدانی برنامه داریم و در مسابقات جهانی سال آینده و المپیک از حسن یزدانی استفاده خواهیم کرد، اینطور نیست که او را خط بزنیم چنین چیزی اصلا وجود ندارد. مانند اتفاقی که برای تیم ملی کشتی فرنگی رخ داد تیم ملی کشتی آزاد هم قرار است با ترکیبی جوان راهی رقابت‌های جام جهانی شود. میانگین سنی تیم ملی امروز 21 سال است و کادر فنی به دنبال پشتوانه سازی خوب برای تیم ملی بزرگسالان است.


کد خبر : 1855210 |
03 آذر 1401 ساعت 08:06 |
337 بازدید |

0
دیدگاه

کادر فنی کشتی آزاد به دنبال پشتوانه سازی


سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ما برای حسن یزدانی برنامه داریم و در مسابقات جهانی سال آینده و المپیک از او استفاده خواهیم کرد.

برنامه فدراسیون برای حفظ نابغه

به گزارش “ورزش سه” محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: ملی پوشان وارد اردوی تیم ملی شدند و تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند. خدارا شکر همه نفرات در اردو هستند و مشکل خاصی برای ملی پوشان وجود ندارد. برای ویزا هم که به امارات رفته بودند کارهای خود را به درستی و هماهنگ انجام داده‌اند و تا به امروز اشکالی به مدارک کشتی‌گیران گرفته نشده است و منتظر جواب سفارت آمریکا در امارات برای صدور ویزای تیم ملی هستیم.