برونو: داور اتفاقا به نفع غنا سوت زد نه پرتغال


برونو فرناندس، ستاره پرتغال، می‌گوید داور در دیدار امشب این تیم مقابل غنا یک پنالتی به سود پرتغال نگرفته و یک کارت زرد به غنایی‌ها نشان نداده است.

برونو: داور اتفاقا به نفع غنا سوت زد نه پرتغال


کد خبر : 1855364 |
03 آذر 1401 ساعت 23:17 |
2.5K بازدید |

2
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، در جریان پیروزی 3-2 پرتغال مقابل غنا برونو فرناندس یکی از ستاره‌های درخشان سلسائو بود و با اینکه پایش به گلزنی باز نشد ولی دو پاس گل به هم تیمی‌هایش داد.

می‌توان درباره صحنه‌های زیادی در جریان بازی حرف زد و گفت داور فلان کار را کرد یا نکرد و می‌توانست تصمیم‌های بهتری بگیرد که نگرفت. ولی بازی دیگر تمام شده و رویهم‌رفته به نظرم داور نمره قبولی می‌گیرد.



منبع

انتقاد از عملکرد داور و اشتباهات داوری
نیمه اول یک خطا روی ژوائو فلیکس انجام شد که پنالتی بود ولی داور نگرفت. ولی فوتبال همین است. همیشه همه تصمیم‌ها درست نیست. درباره صحنه خطا روی پنالتی به نظر من که پنالتی بود. اینکه بازیکنان غنا حالا بگویند پنالتی نبوده که البته طبیعی است. نظر من این است که بازیکن غنا را باید اخراج می‌کردند که داور به نفع آنها عمل کرد.

ستایش از مهاجمان گلزن پرتغال
ما روحیه بی‌نظیری داشتیم. از ابتدا با روحیه از خود گذشتگی وارد زمین شدیم و با اتحاد عالی تلاش کردیم و در نهایت موفق شدیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. با وجود مهاجمان درجه‌یکی که داریم رسیدن به گل مشکل نبود. وقتی در تیمی بازی می‌کنید که چنین مهاجمانی دارد رسیدن به گل چندان هم سخت نیست.

برونو فرناندس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

با اینکه غنایی‌ها در پایان بازی اعتراض شدیدی به داوری مسابقه داشتند و سرمربی این تیم آفریقایی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه داور را به حمایت از پرتغال متهم کرد و گفت داور این پیروزی را به پرتغالی‌ها هدیه داده است ولی برونو فرناندس نظر کاملا متفاوتی داشت و گفت اتفاقا داور به ضرر پرتغال سوت زده و یک پنالتی برای تیم او نگرفته و در یک صحنه بازیکن غنا را به غلط اخراج نکرده است.