برگزاری ۶ هفته لیگ برتر پیش از جام جهانی

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره نظر سرمربی تیم ملی در خصوص زمان‌بندی بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: اگر برنامه خاصی مثل دیدار دوستانه ملی پیش بیاید، آن مسابقه را نگه می‌داریم، اما طبق برنامه کارلوس کی‌روش، می‌تواند در تاریخ سیزدهم آبان‌ماه دربی را برگزار کنیم.

او ادامه داد: پس از این تاریخ، بازیکنان ملی‌پوش داخلی به اردوی تیم ملی خواهند رفت و ۵-۴ روز پس از آن هم بازیکنان لژیونر اضافه می‌شوند. برای مثال، لژیونرهای شاغل در قطر زودتر می‌آیند و به تدریج سایر بازیکنان ملحق خواهند شد.

به گزارش “ورزش سه”، سهیل مهدی در مورد سپری شدن ۶ هفته لیگ برتر و به جریان افتادن بازی‌ها تا شروع اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: طبق برنامه جدیدی که در اختیار داریم، مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر می‌تواند در تاریخ سیزدهم آبان‌ماه برگزار شود و آخرین روزی است که بازی‌ها قبل از اردوی تیم ملی انجام خواهد شد.


کد خبر : 1844818 |
31 شهریور 1401 ساعت 00:19 |
3.9K بازدید |

0
دیدگاه

کی‌روش فعلا موافق انجام بازی‌ها تا ۱۳ آبان؛

مهدی تاکید کرد: تا این لحظه فرجه برگزاری را داریم، مگر اینکه شرایط اردویی تغییر کند یا در صورت نیاز تیم ملی، مسابقه تدارکاتی در این تاریخ انجام بگیرد که در چنین شرایطی، بازی‌های هفته دوازدهم به بعد از جام جهانی موکول می‌شود.



منبع


مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ خبر از برگزاری بازی‌های ۶ هفته دیگر تا پیش از جام جهانی داد.

برگزاری ۶ هفته لیگ برتر پیش از جام جهانی