به سبک مورینیو باید امباپه را مهار کنیم


استیو هالند، کمک مربی تیم ملی انگلیس، مدعی شد بازیکنان این تیم باید به دنبال متوقف کردن کیلیان امباپه باشند.

به سبک مورینیو باید امباپه را مهار کنیم

استیو هالند گفت: “ما باید برای جلوگیری از حضور امباپه در موقعیت‌های خطرناک در جلوی دروازه تلاش کرده و باید سعی کنیم راهی برای جلوگیری از این اتفاق پیدا کنیم. به یاد دارم که مدت ها پیش و زمانی که ژوزه مورینیو در رئال مادرید بود، با او در این مورد صحبت کردم. آنها مقابل بارسلونا بازی می کردند و کریستیانو رونالدو را در اختیار داشتند. دنی آلوس مدافع راست حریف بود و علاقه داشت در حملات شرکت کند. اما رونالدو نقش خود را مانند یک سرباز در مقابل آلوس ایفا می کرد تا از حملات او جلوگیری کند.

همیشه یک مسیر مثبت و منفی وجود دارد و این بازی موش و گربه است. بله، ما باید تلاش کنیم تا با امباپه مقابله کرده و البته باید سعی کنیم از نقاط ضعف حریف نیز استفاده کنیم. ما نه تنها به دنبال متوقف کردن این بازیکن خواهیم بود، بلکه قصد داریم هر کار ممکن را برای محدود کردن قدرت مافوق بشری او انجام دهیم و البته در عین حال تلاش کنیم روی نقاط قوت خود تمرکز کنیم، زیرا ما نیز بازیکنان خوبی داریم. بازیکنان انگلیس به همان اندازه که امباپه برای ما مشکل ایجاد می کنند، می توانند کار حریف را سخت کنند و ما باید این تعادل را در زمین پیدا کنیم.”



منبع به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس در شرایطی ابتدای هفته بعد به مصاف فرانسه پرستاره می رود که کیلیان امباپه در این جام جهانی شرایط فوق العاده ای داشته و تا به حال پنج بار موفق به گلزنی شده است. استیو هالند، دستیار گرت ساوت گیت، تاکید کرد آنها هم باید به فکر مهار این ستاره فرانسوی باشند و هم از نقاط قوت خود برای ضربه زدن به حریف استفاده کنند.


کد خبر : 1857966 |
16 آذر 1401 ساعت 20:50 |
1K بازدید |

0
دیدگاه

استیو هالند: