به چلسی گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد


کد خبر : 1844793 |
30 شهریور 1401 ساعت 19:29 |
398 بازدید |

0
دیدگاه

ویلیان:

انتقال به چلسی در سال 2013؟ در روزی که قرار بود با تاتنهام قرارداد امضا کنم، پیشنهاد چلسی رسید. من در زمین تمرین تاتنهام حضور داشتم تا قرارداد را امضا کنم که مدیر برنامه ام گفت چلسی فقط با من تماس گرفته و آنها تو را می خواهند. پاسخ من نیز مثبت بود و با چلسی به توافق رسیدم. سپس زمین تمرین را ترک کرده به هتل برگشتم. شرایط سختی بود، زیرا تقریبا برای پیوستن به اسپرز موافقت کرده بودم. اما در ذهن من فقط انتقال به چلسی بود و زمانی که آنژی و این باشگاه به توافق رسیدند، فقط می‌خواستم به آنجا بروم. انتقال به چلسی بهترین تصمیم دوران حرفه‌ای من بود.”



منبع

ویلیان گفت: “اگر روزی موقعیتی پیدا کرده و بتوانم دروازه چلسی را باز کنم، این کار را انجام خواهم داد. البته بعد از گلزنی جشن شادی نخواهم گرفت و باید به این باشگاه احترام بگذارم. من هفت سال برای چلسی بازی کردم و احترام زیادی برای این باشگاه و هوادارانش قائل هستم. چلسی یک باشگاه بزرگ و یکی از بهترین های جهان است. هر فصل چلسی برای کسب عناوین قهرمانی مبارزه می کند و حتی در صورت تغییر سرمربی نیز آنها همیشه مدعی هستند.

به گزارش “ورزش سه”، دوران درخشان و هفت ساله حضور ویلیان در ترکیب چلسی در سال 2020 به اتمام رسید و انتقال به آرسنال نیز فرجام خوشی برای این وینگر برزیلی نداشت. حالا ویلیان در این فصل راهی فولام شده و این تیم با ارائه نمایشی غیرمنتظره، بالاتر از چلسی و در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. به زودی موعد تقابل ویلیان و چلسی فرا می رسد و این ستاره باتجربه مدعی شد در صورت گلزنی، خوشحالی نخواهد کرد.


ویلیان، ستاره برزیلی و سابق چلسی، از دوران حضور در این باشگاه رضایت دارد.

به چلسی گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد