بوسکتس: جام جهانی 2010 مریم مقدس به دادمان رسید


کد خبر : 1854366 |
28 آبان 1401 ساعت 23:42 |
6.9K بازدید |

0
دیدگاه

بوسکتس در این گفت و گو در پاسخ به آگوئرو که از او پرسیده بود سخت‌ترین شرایطی که تا کنون در جام جهانی با آن روبرو شده چیست به یکی از بازی‌های جام جهانی 2010 اشاره کرد. همان دوره‌ای که اسپانیا برای اولین و تنها بار موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد.

در گفتگوی صمیمی بوسکتس و آگوئرو نکات جالبی مطرح شد چرا که این دو خاطراتی جذاب از گذشته فوتبالی‌شان مطرح کردند که برخی از نکات آنها برای فوتبال‌دوستان شناخته شده نبود.

بوسکتس در تمرین تیم ملی اسپانیا در قطر 2022

اشاره بوسکتس به دیدار اسپانیا و پاراگوئه در یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2010 است. اسکار کاردوزو بازیکن پاراگوئه در دقیقه 59 یک ضربه پنالتی را برای تیمش از دست داد. بازی تا آن زمان به تساوی بدون گل دنبال می‌شد. جالب اینجا است که در دقیقه 62 هم ژابی آلونسو یک پنالتی برای اسپانیا از دست داد تا اینکه داوید ویا در دقیقه 83 برای لاروخا گلزنی کرده و صعود به نیمه‌نهایی را قطعی کند. اسپانیا در نیمه‌نهایی آلمان و در فینال هلند را شکست داد تا قهرمان جام جهانی شود.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، در پادکست تصویری خود مصاحبه‌ای با سرخیو بوسکتس انجام داد که در حال حاضر به همراه سایر ستاره‌های ملی‌پوش اسپانیا در کمپ لاروخا در قطر به سر می‌برد تا از روزهای آینده در این تورنمنت به میدان برود.


سرخیو بوسکتس در مصاحبه‌ای تصویری با سرخیو آگوئرو با ذکر خاطره‌ای از لاروخا در جام جهانی 2010 گفت قهرمان آن دوره در یک‌چهارم نهایی از صعود ناامید شده بوده و با یک معجزه پیروز شده است.

بوسکتس: جام جهانی 2010 مریم مقدس به دادمان رسید

ستاره اسپانیایی بارسا گفت: سال 2010 در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل پاراگوئه قرار گرفتیم. نمی‌دانم امسال در حد آن دوره هستیم یا نه ولی در جام جهانی هیچوقت نباید به هیچ چیز اعتماد کرد. اگر تیمی به خودش غره شود بدترین اشتباه را کرده. یادم هست وقتی در یک‌چهارم نهایی مقابل پاراگوئه قرار گرفتیم فکر می‌کردیم حریف راحتی داریم. ولی حسابی عذاب کشیدیم. در نهایت مریم مقدس به دادمان رسید که کاردوزو آن پنالتی را از دست داد و باعث شد صعود کنیم”.

پنالتی‌ای که کاردوسو، بازیکن پاراگوئه، در جام جهانی 2010 مقابل اسپانیا از دست داد