بی‌اعتنایی مسی به پاریس در کنسرت بزرگ!


کد خبر : 1940567 |
08 خرداد 1402 ساعت 00:31 |
31.7K بازدید |

17
دیدگاه

در بارسلونا، به‌جای مراسم بهترین‌های سال فرانسه

طرفداران بارسلونا در خلال این کنسرت، ترانه مشهور “fix You” را زمزمه می‌کردند؛ آهنگی که شعر آن موقعیتی شبیه به وضعیت امروز بارسلونا و مسی دارد و جوی احساساتی‌تر را پیرامون این ستاره بزرگ تاریخ فوتبال جهان ایجاد می‌کند.

1880987
نام مسی در تیم منتخب سال لیگ فرانسه اعلام شد اما خودش در سالن نبود



منبع

این اتفاق پس از آن بود که در دقیقه ۱۰ بازی بارسلونا و مایورکا در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ، هواداران بارسلونا نام لیونل مسی را فریاد زدند و امشب نیز مسی یک‌بار دیگر به محبت هواداران تیم همیشگی‌اش بعد از دو سال نه چندان خوش در پاریس لبخند زد.

1880976


کریس مارتین، خواننده مشهور گروه راک آمریکایی کلدپلی، امشب میهمان ویژه‌ای در کنسرتش در شهر بارسلونا داشت.

بی‌اعتنایی مسی به پاریس در کنسرت بزرگ!

به گزارش ورزش سه، ورزشگاه مونتخوریک، استادیوم خانگی اسپانیول و محل برگزاری مسابقات المپیک ۱۹۹۲، امشب میزبان کنسرت بزرگ گروه محبوب کلدپلی بود و در شرایطی که ساعتی از آغاز این کنسرت پرسروصدا می‌گذشت، فریاد غریب حاضران در این کنسرت و صدا زدن یک نام، همه توجهات را از ترانه‌ها دور کرده و به خود جلب کرد.

مهاجم آرژانتینی پاریس دیروز با پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک و تبدیل به پرعنوان‌ترین بازیکن تاریخ شد و فقط ۲۴ ساعت بعد در بارسلونا بود؛ جایی که خانه اصلی او است. البته او برای ادای احترام به سرخیو بوسکتس راهی کاتالونیا شده است تا این چهارشنبه و پنجشنبه در مجموعه نیوکمپ حاضر باشد. با این حال با توجه به افزایش شایعات درباره بازگشت مسی به بارسلونا، می‌شود انتظار داشت که او دوباره به تیم مورد علاقه‌اش برگردد.

مسی که هوادار کلدپلی هم هست، اگر در فصل آینده با بارسا قرارداد ببندد، می‌تواند در چهار کنسرت این گروه که قرار است سال آینده در بارسلونا برگزار شود، حضور پیدا کند. او فعلا اولین کنسرت را با همراهی همسرش، آنتونلا و دوست همیشگی‌اش، سسک فابرگاس و البته دوستان دیگر پشت سر گذاشت و محبت حاضران را از نزدیک احساس کرد؛ هنگامی که حضور او در جایگاه‌های ورزشگاه کشف شد، مردم شروع به شعار “مسی مسی” کردند.

1880983
مسی در شرایطی در کنسرت کلدپلی حاضر شد که امشب مراسم بهترین‌های فصل فرانسه برگزار می‌شود و تمام اعضای تیم پاری سن ژرمن در آن مراسم حضور دارند. نکته جالب اینکه مسی به عنوان یکی از اعضای تیم منتخب سال فرانسه هم انتخاب شده است.