بیرانوند نگذاشت نونیز ستاره بازی شود

گفتنی است فصل گذشته داروین نونیز با لباس بنفیکا به میدان می‌رفت و رقابت جذابی بین او و مهدی طارمی برای آقای گلی رقابت های لیگ پرتغال وجود داشت اما در نهایت این ستاره اروگوئه ای بود که موفق شد با 26 گل این عنوان را از آن خود کند؛ عملکرد درخشانی که باعث شد باشگاه لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی اخیر چیزی نزدیک به 100 میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کرده و او را جایگزین سادیو مانه کند که راهی بایرن مونیخ شد.



منبع

ستاره باشگاه پورتو که در نیمه دوم به زمین آمد، روی حرکت دیدنی سامان قدوس و پاس گل زیبای کریم انصاری فرد موفق شد گل پیروزی بخش ایران مقابل اروگوئه را به ثمر رساند تا کی روش شروع فوق العاده شیرینی در تیم ملی داشته باشد.

در نهایت این تیم ملی فوتبال ایران بود که موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و خوب تیم قدرتمند و پر ستاره اروگوئه را شکست دهد. تک گل تیم ملی ایران در دیدار شب گذشته مقابل اروگوئه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید.

اگر چه اروگوئه مقابل تیم ملی فوتبال ایران شکست خورد اما ستاره خط حمله این تیم یعنی داروین نونیز عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد. در همین راستا نشریه اوجوگو پرتغال به تمجید از عملکرد نونیز پرداخته است. اوجوگو نوشت: “اگر چه طارمی گل زد اما نونیز هم عملکرد بسیار خوبی داشت. در نیمه اول و در حالی که بازی بدون گل دنبال می شد مهاجم لیورپول یک شوت عالی را روانه دروازه ایران کرد اما گلر این تیم با یک سوپر سیو عالی خوش درخشید و اجازه نداد نونیز در این بازی گلزنی کند.”

به گزارش “ورزش سه”، ایران و اروگوئه دیشب در اولین بازی تدارکاتی خود در فیفادی سپتامبر به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه در اتریش برگزار شد و کارلوس کی روش برای اولین بار در دوره دوم حضور خود در ایران روی نیمکت تیم ملی نشست.


کد خبر : 1845158 |
02 مهر 1401 ساعت 21:29 |
6.4K بازدید |

5
دیدگاه

تمجید رسانه پرتغالی از ستاره لیورپول


با وجود شکست اروگوئه برابر ایران ستاره خط حمله این تیم یعنی داروین نونیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

بیرانوند نگذاشت نونیز ستاره بازی شود