بی‌سابقه از 2020؛ بارسا صدرنشین لالیگا می‌شود؟

هفت مارس 2020، بارسا در زمین رئال سوسیداد پیروز شد و رئال هم ساعاتی بعد در زمین رئال بتیس شکست خورد تا بارسا صدر جدول را پس بگیرد. رئال یک هفته قبل‌تر با پیروزی در ال‌کلاسیکو صدرنشین شده بود و خیلی زود آن را از دست داد. سپس به دلیل پاندمی کرونا لالیگا سه ماه تعطیل شد و پس از شروع مجدد بازی ها، بارسا صدر را از دست داد. رئال 14 ژوئن با برتری برابر ایبار به صدر جدول رفته بود ولی بارسا با توقف برابر سویا در رتبه دوم ماند. در نهایت نیز رئال مادرید قهرمان شد. 


کد خبر : 1844080 |
26 شهریور 1401 ساعت 15:00 |
2.7K بازدید |

0
دیدگاه

در دو فصل گذشته نیز بارسا هرگز نتوانسته صدرنشین لالیگا شود. بارسا امروز میزبان الچه است و فردا رئال مادرید باید در زمین اتلتیکو به میدان برود. پیروزی بارسا در بازی امروز این تیم را تا فردا شب صدرنشین خواهد کرد. بارسا در صورت توقف یا شکست رئال در دربی، صدر جدول را حفظ خواهد کرد.



منبع


بارسلونا امروز در نوکمپ میزبان الچه است و این شانس را دارد تا با کسب پیروزی، پس از دو سال به صدر جدول لالیگا برگردد.

بی‌سابقه از 2020؛ بارسا صدرنشین لالیگا می‌شود؟

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امروز در نوکمپ به مصاف الچه خواهد رفت و شانس اول پیروزی در این بازی محسوب می شود. بارسا پس از شکست برابر بایرن مونیخ حالا باانگیزه تر از همیشه برای بازگشت به مسیر پیروزی است و البته یک دلیل مهم دیگر هم برای کسب پیروزی در بازی امروز دارد. بیش از دو سال است که بارسلونا نتوانسته صدرنشین لالیگا باشد و حالا این فرصت را دارد تا بالاتر از رئال در جدول رده بندی لالیگا قرار بگیرد. آخرین بار 14 ژوئن 2020 بود که بارسا در صدر لالیگا قرار داشت و پس از آن دیگر نتوانسته این رتبه را داشته باشد.