تارتار: می‌خواهیم نساجی را هم ببریم


سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش را برای پیروزی به قائمشهر آورده است.

تارتار: می‌خواهیم نساجی را هم ببریم

سرمربی ذوب‌آهن درباره اهدافش در این بازی گفت: ما در جایی از جدول هستیم که هیچ استرسی نداریم. با بچه‌ها هم صحبتی که کردیم، ما برای بردن آمدیم چون با تساوی پایین‌تر از نساجی خواهیم بود. اگر حریف را ببریم میتوانیم بالاتر از آنها باشیم و میدانیم کارمان سخت است. آنها روحیه خوبی دارند و ما هم همینطور و فکر کنم بازیکنان با روحیه خوبی وارد زمین خواهند شد.


کد خبر : 1846699 |
13 مهر 1401 ساعت 19:38 |
1.6K بازدید |

4
دیدگاه

از حضور در ورزشگاه وطنی خوشحالم

تارتار در مورد کیفیت بازی عنوان کرد: فردا هر تیمی که باهوش‌تر و کم اشتباه‌تر باشد، برنده خواهد شد. با احترام به نساجی، امیدوارم این تیم ما باشیم.

او در پاسخ به سوالی پیرامون آنچه نمایش دفاعی ذوب‌آهن عنوان شد، گفت: هر بازی تاکتیک خودش را دارد. نباید بلایی که سر نساجی در تهران آمد، سر ما هم بیاید. باید برای هر بازی برنامه خودش را پیاده کنیم؛ ما در تمرینات معمولا و طبیعتاً سر این موضوع کار می‌کنیم. بعضی بازی‌ها را برای بردن بازی می‌کنیم و بعضی را برای نباختن.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در خصوص این دیدار گفت: بازی فردا 6 امتیازی است چون هر دو تیم امتیاز برابر دارند. این حساسیت بازی را بیشتر خواهد کرد اما کیفیت خوب زمین وطنی اجازه می‌دهد هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کنند. من از این بابت خیلی خوشحالم که ورزشگاه شهید وطنی چمن خوبی را دارد. این به تیم نساجی هم کمک می‌کند که در خانه نتایج بهتری بگیرد.

وی افزود: تیم نساجی با آمدن آقای مطهری یک مقدار تغییر کرده و نوع فوتبالش عوض شده و سیستم تیمی آنها تغییر کرده و سعی می‌کنند از کناره‌ها حرکات ترکیبی کنند؛ به تیم‌ها آسیب برسانند و در ضربات ایستگاهی هم فوق‌العاده هستند. ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم اما وقت زیادی نداشتیم و سعی کردیم با آنالیز بازیکنان را توجیه کنیم.