تاوان استرا، روز SMS واریز برای میلیونها استقلالی!

او با اعلام سه راهکار برای دریافت مبلغ موردنظر، تیرهایش را در تاریکی رها کرد و با این ادعا که اگر یک‌روزه دستش به پول برسد می‌تواند از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کند به صحبت‌هایش با رسانه‌ها خاتمه داد و خود را در اختیار هواداران گذاشت.

معلوم نیست هواداران استقلال تا کجا باید تاوان روزهای خوبشان را با این سرمربی ایتالیایی بدهند!



منبع


در شرایطی که به آخرین روز از موعد پرداخت مبلغ قرارداد به سرمربی ایتالیایی استقلال می‌رسیم، مدیران باشگاه استقلال موفق به حل این پرونده پرماجرا نشده‌اند.

تاوان استرا، روز SMS واریز برای میلیونها استقلالی!

فتح‌الله زاده امروز به‌نوعی پذیرفت که از باقی‌مانده محبوبیتش نزد هواداران سوءاستفاده شده و آخرین فرصت حضور در باشگاه محبوبش را به چه سادگی قمار کرده است و حالا باید یک تنه جواب تمام اعتراضات را بدهد…شاید او در زمان پذیرفتن این مسولیت، تصور می کرد اگر بتواند استقلال را از چنین برزخی به سلامت عبور دهد، برای همیشه جایش را در قلب این تیم بیمه خواهد کرد و ورد همه سکوهای آبی رنگ “فتح الله فتح‌الله‌.. دوست داریم به مولا می‌شود” ، موفقیتی که ب ارزش آن کمتر از به دست اوردن یک جام نیست.

از طرفی، افرادی ( مشاوران مدیر عامل)  هم که از داخل باشگاه به جمع منتظران اضافه می‌شوند، صحبت‌های امیدوارکننده‌ای را مطرح نمی‌کنند، اما درعین‌حال سعی می‌کنند کورسوی امیدی را هم تا روز آخر (فردا) روشن نگه دارند، تا در صورت وقوع یک معجزه و پرداخت به‌موقع این پول به سیاه نمایی علیه باشگاه متهم نشوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال بدون اینکه بخواهد از دادن پاسخ به خبرنگاران یا حتی هواداران طفره برود، آن‌ها را می‌پذیرد و درواقع آخرین صحبت‌هایش را در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده تا پایان مهلت استقلال با رسانه‌ها مطرح می‌کند . او بهتر از هرکسی می‌داند، که تبعات این پرونده تا چه حد می‌تواند برای آینده باشگاه استقلال خطرناک و پرمخاطره باشد و درعین‌حال این تیم را از مسیری که امروز با ریکاردو ساپینتوی پرتغالی در پیش‌گرفته منحرف سازد، اما بازهم سعی می‌کند تا جاییکه می‌شود با سیلی صورتش را سرخ نگه دارد تا شاید فردا معجزه‌ای بتواند کار را به سرانجام برساند.

1830331
به نظر می‌رسد هواداران دیگر عواقب عدم پرداخت به‌موقع قرارداد این سرمربی ایتالیایی را به تنشان مالیده‌اند و به‌نوعی امید چندانی برای حل این پرونده پرماجرا ندارند که ترجیح دادند امروز از خانه‌هایشان روند مذاکرات را پیگیری کنند.

1758384

صرفاً چند خبرنگار پاکار و تعدادی هوادار متعصب، خودشان را به محل باشگاه استقلال رسانده بودند تا بتوانند از آخرین اخبار روند مذاکرات علی فتح‌الله زاده برای تهیه طلب آندرا  استراماچونی بدون هیچ واسطه‌ای باخبر شوند، البته همانطورکه پیش‌بینی هم می‌شد در پایان، درگیری لفظی بین این دو طیف (خبرنگار و هوادار) در گرفت که معمولاً در این اوقات امری طبیعی قلمداد می‌شود.

به‌هرحال با تمام این تفاصیل، دهم فروردین 1402 خیلی زودتر از انچه تصور می کردیم فرا رسید و همان‌طور که پیش‌بینی هم می‌شد تا به این لحظه هیچ منبع رسمی خبری از حل شدن این پرونده منتشر نکرده است، هرچند جسته‌وگریخته شایعاتی مبنی بر همکاری شرکت همراه اول شنیده می‌شود اما فعلاً همه‌چیز در حد حدس و گمان است.

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف روز گذشته امروز دیگر خبری از تجمع و سردادن شعارهای جورواجور علیه مدیران امروز و دیروز باشگاه استقلال نبود و ساختمان آبی‌رنگ خیابان علامه جنوبی در ظاهر امر، روز ساکت، اما پرالتهابی را پشت سر گذاشت.


کد خبر : 1898167 |
10 فروردين 1402 ساعت 01:16 |
2K بازدید |

0
دیدگاه

چهره‌های ناامید و شایعات امیدوارکننده

بعد از چند ساعت انتظار و بحث در خصوص این غده سرطانی که تمام برنامه‌های باشگاه استقلال را در مهم‌ترین مقطع از فصل تحت تأثیر خودش قرار داده است، خودروی حامل مدیرعامل باشگاه رؤیت شد.درست مثل کسانی که پشت در اتاق عمل منتظر جراحان نشسته‌اند، در یک‌چشم به هم زدن، تمام افرادی که در خیابان علامه حضور داشتند، باحالتی نگران برای شنیدن صحبت‌های فتح‌الله زاده به سمت او رفتند، اما با دیدن چهره پکر و خسته‌تر از همیشه  فتح‌الله تقریباً پی به جواب سؤالاتشان بردند.