تاکید مدیرعامل: رحمتی قرارداد دارد

رجائیان در واکنش به اینکه چند درصد تیم حفظ می‌شوند، ابراز کرد: همه این مسائل منوط به تصمیم‌گیری در آخر هفته است. آقای رحمتی هیچ لیست جدیدی به ما ندادند. ایشان لیست تمدید بازیکنانی که در تیم حضور دارند را به ما ارائه کردند؛ حالا اینکه هیئت مدیره ما براساس سیاستی که دارد، تا چه اندازه می‌تواند منافع این نفرات را تامین و قراردادشان را تمدید کند، به سیاست‌های اصلی باشگاه برمی‌گردد و اگر قطعی شد، سراغ جذب بازیکنان مدنظر خواهیم رفت.



منبع

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پاسخ به اینکه چه نمره‌ای به عملکرد سید مهدی رحمتی نسبت به بودجه این تیم می‌دهد، گفت: فوتبال اراک و استان مرکزی سال‌ها پشت خط لیگ برتر مانده بود و در سه سالی که این تیم در سطح اول فوتبال ایران حضور داشت، انتظار هواداران ما، یک تیم قدرتمند بود تا سهمیه آسیایی بگیرد. هوادار تیم به بودجه ما فکر نمی‌کند و به دنبال نتیجه است، اما باید بگویم ما نسبت به بودجه و بحث کارشناسی، نتایج مثبتی کسب کردیم.

به گزارش “ورزش سه”، سید مهدی رحمتی که بیش از یک فصل است هدایت آلومینیوم را برعهده داشته و توانست حضور در فینال جام حذفی و دو سال پیاپی رتبه هشتمی لیگ برتر را همراه با این تیم به دست بیاورد و عملکرد خوبی بر جای بگذارد، هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با اراکی‌ها باقی مانده ولی شایعاتی پیرامون احتمال حضورش روی نیمکت سایر تیم‌ها نیز به میان آمده است.

او ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه تغییراتی داشته که باشگاه سیاست‌های خود را روی میز می‌گذارد و آقای رحمتی نیز راهبردها و جمع‌بندی خودش را می‌گوید که اگر به توافق برسند، مجددا در آلومینیوم هستند.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در واکنش به حضور یا جدایی سید مهدی رحمتی در این تیم برای فصل آینده گفت: بارها گفتم یک سال دیگر با آقای رحمتی قرارداد داریم. در آخر هفته جاری ایشان به اراک می‌آیند و جلسه‌ای خواهیم داشت.


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد سرمربی این تیم یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است.

تاکید مدیرعامل: رحمتی قرارداد دارد


کد خبر : 1940562 |
08 خرداد 1402 ساعت 00:07 |
5.9K بازدید |

0
دیدگاه

او آخر هفته به اراک می‌آید؛