تحویل بازوبند به شریفات مقابل سپاهان(عکس)


آلومینیوم با یک وینگ‌بک راست جدید برابر سپاهان قرار گرفته بود.

تحویل بازوبند به شریفات مقابل سپاهان(عکس)

شریفات که سومین سال حضورش در آلومینیوم را سپری می‌کند، در دیدار مقابل سپاهان با بازوبند کاپیتانی بازی کرد و پس از ورود امیر نوری به زمین، آن را تحویل شماره پنج اراکی‌ها داد تا او در میانه زمین به میدان برود.



منبع

سپاهان که در دیدارهای گذشته‌اش حساب ویژه‌ای روی حمله از جناحین به ویژه سمت چپ زمین باز کرده بود، در مسابقه با آلومینیوم نیز از همین سمت گلزنی کرد، اما این اتفاق در حالی برای آنها رخ داد که اسماعیل شریفات بخاطر یک صحنه مشکوک به خطا در میانه میدان روی زمین افتاده بود و نمی‌توانست در کار دفاعی شرکت کند.


کد خبر : 1873502 |
11 اسفند 1401 ساعت 20:54 |
302 بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، اسماعیل شریفات از هفته چهاردهم لیگ برتر به بعد در سه مسابقه مقابل تیم‌های خوزستانی نفت مسجدسلیمان، فولاد و صنعت نفت در ترکیب آلومینیوم قرار گرفته بود، اما این بار سید مهدی رحمتی تصمیم گرفت در دیدار برابر سپاهان نیز او را استفاده کند و به‌عنوان وینگ‌بک راست در زمین قرار بدهد.

شریفات که در مسابقه رفت مقابل سپاهان در پُست وینگر راست برای آلومینیوم بازی کرده بود، در دیدار برگشت یک خط عقب‌تر رفت و جای میلاد فخرالدینی که بخاطر محرومیت در زمین حضور نداشت را گرفت و توانست عملکرد خوبی مقابل مهره‌های نفوذی طلایی‌پوشان مثل میلاد زکی‌پور و امید نورافکن داشته باشد.

1807642