ترکیب نهایی تیم ملی هندبال اعلام‌ شد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران دو روز دیگر عازم دیدارهای تدارکاتی لهستان می شود. اسامی بازیکنان نهایی اعزامی به تورنمنت و مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده است. بر این اساس محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا کاظمی، میلاد قلندری، محمد کیانی، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، علی کوهزاد، رضا یادگاری دهکردی، افشین صادقی، سید مهدی موسوی، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، محمدمهدی بهنام نیا، شهاب صادق‌زاده و صابر حیدری بازیکنان تیم ملی اعزامی به لهستان خواهد بود.


اسامی ۲۰ بازیکن نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان جهان سوئد-لهستان مشخص شد.

ترکیب نهایی تیم ملی هندبال اعلام‌ شد

بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی تا ۹ بهمن به میزبانی مشترک لهستان و سوئد آغاز می‌شود. تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا همگروه است.



منبع

تیم ملی هندبال ایران با این ترکیب ۲۰ نفره بامداد سه شنبه ۱۳ دی و ۱۰ روز پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان راهی لهستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی مردان جهان خواهد شد تا در تورنمنت چهارجانبه با حضور کشورهای ایران، لهستان، مراکش و بلژیک شرکت کند. همچنین ملی پوشان یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی کره جنوبی خواهند داشت. 


کد خبر : 1862242 |
11 دی 1401 ساعت 09:26 |
495 بازدید |

0
دیدگاه

نوروزی‌نژاد تنها لژیونر حاضر در قهرمانی جهان

تنها لژیونر اعزامی به این مسابقات پویا نوروزی‌نژاد است که قرار است در لهستان به سایر بازیکنان ملحق شود. سید علیرضا موسوی و شاهو نصرتی دیگر لژیونرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی بودند که موسوی به دلیل آسیب‌دیدگی و نصرتی به دلیل شرایط باشگاهش نتوانستند تیم ملی را در این مسابقات همراهی کنند.

1740548