تشکیل کابینه راحت‌تر از ارنج تیم ملی پرتغال است

نخست‌وزیر پرتغال که از درخشش تیم ملی کشورش خوشحال بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت کیفیت بالای بازیکنان سلسائو به او و مردم پرتغال برای عملکرد موفق در مراحل بعدی جام جهانی امید و خوش‌بینی می‌دهد.

به گزارش “ورزش سه”، آنتونیو کاستا، نخست‌وزیر پرتغال، امشب در قطر و در ورزشگاه محل برگزاری دیدار دو تیم پرتغال و سوئیس حضور داشت و از نزدیک شاهد پیروزی 6-1 تیم ملی کشورش و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی بود.


کد خبر : 1857813 |
16 آذر 1401 ساعت 01:41 |
6.1K بازدید |

0
دیدگاه

نخست‌وزیر پرتغال:


نخست‌وزیر پرتغال بعد از پیروزی متقدرانه تیم ملی این کشور مقابل سوئیس گفت انتخاب فهرست یازده نفره تیم ملی فوتبال پرتغال دشوارتر از تشکیل کابینه است.

تشکیل کابینه راحت‌تر از ارنج تیم ملی پرتغال است

کاستا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که از تیم ملی کشورش چه انتظاری دارد گفت:” می‌توانیم هر انتظاری داشته باشیم. در جام جهانی همه چیز ممکن است. تیم ما چه در مرحله گروهی و حالا در مرحله یک‌هشتم ثابت کرد که می‌توان از آن انتظار هر موفقیتی را داشت. ولی به کمی شانس و رقبای مناسب هم نیاز داریم. این جام، تورنمنت شگفتی‌ها است ولی کیفیت بالای بازیکنان ما به پرتغال برای مراحل بعدی خوش‌بینی و اعتماد به نفس می‌دهد”.

وقتی خبرنگاران از نخست‌وزیر پرتغال درباره نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در ابتدای بازی امشب پرسیدند او گفت:” فکر می‌کنید من می‌توانم درباره کار فرناندو سانتوس صحبت کنم؟ مدیریت تیمی به کیفیت پرتغال و انتخاب بازیکنان باید کار خیلی سختی باشد. به نظرم تشکیل کابینه از انتخاب فهرست یازده نفره پرتغال راحت‌تر است. فرناندو سانتوس کارش را عالی انجام داده و باید به او اعتماد کنیم”.



منبع