تصمیم احتمالی اوبامیانگ: بازگشت به خانه اول


کد خبر : 1868892 |
17 بهمن 1401 ساعت 16:57 |
4.9K بازدید |

1
دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت


پی‌یر امریک اوبامیانگ قصد جدایی از چلسی در پایان فصل را دارد و ممکن است به باشگاه میلان برگردد.

تصمیم احتمالی اوبامیانگ: بازگشت به خانه اول

به گزارش “ورزش سه”، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، از تصمیم این باشگاه برای کنار گذاشتنش از فهرست اروپایی بسیار شوکه شده است. باشگاه چلسی چند روز پیش تایید کرد که خریدهای جدیدش شامل انزو فرناندز، میخایلو مودریک و ژوائو فلیکس به فهرست این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شده‌اند. 
آنها برای ثبت این سه بازیکن در فهرست اروپایی نیاز داشتند که یک بازیکن را کنار بگذارند و آن بازیکن با تصمیم مدیران و کادر فنی این باشگاه، اوبامیانگ بود که نامش از فهرست آبی‌های لندن برای لیگ قهرمانان خط خورد.

1798039

گاتزتا دلو اسپورت همچنین نوشته است که محتمل‌ترین مقصد برای اوبامیانگ، باشگاه میلان است. میلان اولین باشگاه دوران فوتبال اوبامیانگ است و بین سال‌های 2008 تا 2011 در عضویت این باشگاه قرار داشت. هرچند نتوانست برای میلان بازی رسمی انجام دهد و در سال 2011 راهی سنت اتین شد. او سپس در سال 2013 به دورتموند رفت و تا تابستان 2018 برای این باشگاه بازی کرد و سپس راهی آرسنال شد.



منبع

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، اوبامیانگ به شدت از این قضیه ناراحت است و دیگر می‌داند که در پایان فصل برای او راهی جز جدایی از چلسی نیست. ستاره گابنی در تابستان امسال و با درخواست توماس توخل، مربی وقت چلسی، از بارسلونا به باشگاه لندنی پیوست، ولی دوران حضورش در چلسی بیش از یک سال نخواهد بود.

1798975