تقدیر از ژیرو در قطر با پیراهن ویژه فرانسه

لوگرت امروز پیراهن شماره 52 تیم ملی فرانسه را به ژیرو اهدا کرد که نشانه 52 گل ملی او است. رئیس فدراسیون فرانسه ابراز امیدواری کرد که خروس‌ها در ادامه این تورنمنت هم مثل بازی‌های گذشته درخشان ظاهر شده و بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورند.



منبع


کد خبر : 1857958 |
16 آذر 1401 ساعت 20:19 |
9.5K بازدید |

0
دیدگاه

اما برنامه اصلی امروز رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه صرف ناهار همراه با بازیکنان تیم ملی این کشور بود. او از این فرصت استفاده کرد تا پیراهن ویژه‌ای به اولیویه ژیرو اهدا کند. کسی که در این جام جهانی به بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه تبدیل شده است.

به گزارش “ورزش سه”، اولیویه ژیرو در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه است. این عنوانی است که مهاجم کارکشته فرانسوی در جام جهانی قطر به آن دست یافت. امروز بعد از ظهر نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، برای تقدیر از ژیرو پیراهنی ویژه به او تقدیم کرد که شماره 52 پشت آن حک شده بود؛ تعداد گلهای ملی‌ای که او تا این لحظه به ثمر رسانده است.


فدراسیون فوتبال فرانسه از اولیویه ژیرو که در جام جهانی قطر به بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه تبدیل شده است تقدیر کرد.

تقدیر از ژیرو در قطر با پیراهن ویژه فرانسه

لوگرت که این روزها در قطر به سر می‌برد روزهای شلوغی را سپری می‌کند. او امروز ابتدا با ناصر الخلیفی دیدار کرد تا موافقت‌نامه تبدیل شبکه بی‌این‌اسپورت به عنوان دارنده جدید حق پخش جام حذفی فرانسه را امضا کند.

ژیروی 36ساله در مرحله گروهی جام جهانی قطر در جریان پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا دو گل به ثمر رساند. او در مرحله یک‌هشتم نهایی در پیروزی 3-1 فرانسه مقابل لهستان هم یگ گل وارد دروازه حریف کرد تا تعداد گلهای ملی‌اش را به عدد 52 برساند و از رکورد 51 گل تیری آنری عبور کند.