تقسیم در اتوبوس، سرنوشت ۶۰۰ سکه جنجالی تیم ملی!

معتمدکیا در خصوص اینکه سکه‌های اهدایی بین چه نفراتی تقسیم شده است، پاسخ داد: سکه‌ها بین اعضای تیم ملی تقسیم شد. بازیکنان و تعدادی از کادر فنی ۱۰ سکه و باقی نفرات تیم ملی ۵ سکه دریافت کردند.


مدیر رسانه تیم ملی ایران در خصوص ۶۰۰ سکه اهدایی ریاست جمهور به تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

تقسیم در اتوبوس، سرنوشت ۶۰۰ سکه جنجالی تیم ملی!

کاظم‌زاده، مجری این برنامه، سوال دیگری مطرح کرد و گفت آیا مدیران فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه هم جزء افراد دریافت‌کننده سکه بوده‌اند؟ مدیر رسانه تیم ملی اینگونه پاسخ داد: من اطلاع دارم دارم که رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند، اما در مورد جزئیات آن اطلاعی ندارم.



منبع

به گزارش “ورزش سه” ماجرای اهدای ۶۰۰ سکه از طرف ریاست جمهوری به تیم ملی ایران به عنوان هدیه درست قبل از اعزام به جام جهانی، موضوعی است که طی یک هفته اخیر، به یکی از حواشی جنجالی فوتبال ایران تبدیل شده است.

در همین خصوص، محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ایران با حضور تلفنی در برنامه ورزشگاه توضیحاتی ارائه کرد ‌و گفت: در واقع این‌ یک رسمی است که انجام می‌دهند. نه تنها در تیم ملی فوتبال ایران بلکه در تمام تیم‌های ملی فوتبال دنیا قبل از حضور در جام جهانی خدمت ریاست جمهور می‌رسند و ما هم در واقع این فرصت را داشتیم خدمت آقای دکتر رئیسی برسیم.


کد خبر : 1939993 |
05 خرداد 1402 ساعت 12:00 |
13K بازدید |

1
دیدگاه

معتمدکیا: فقط می‌دانم آقای تاج نگرفته‌اند

در ادامه مجری برنامه از مدیر رسانه‌ای تیم ملی پرسید که بقیه چه کسانی هستند و معتمدکیا در پاسخ گفت: لیست آن را در اختیار ندارم، اما تقسیم بندی‌‌ای بود که صورت گرفت.

مدیر رسانه تیم ملی ادامه داد: آنجا پاداشی به مناسبت حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی داده شد. ۱۰ و ۵ سکه به اعضای تیم ملی اهدا شد. این سکه‌ها قبل از اعزام تیم ملی به قطر در همان اتوبوس تقسیم شد.