تلخ‌ترین باخت دوران مربیگری نکونام در بدترین زمان!



در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.

تلخ‌ترین باخت دوران مربیگری نکونام در بدترین زمان!

به گزارش “ورزش سه” دومین باخت فصل فولادی‌ها احتمالا یکی از تلخ‌ترین شکست‌های دوران مربیگری جواد نکونام بود. سرمربی قرمزهای اهواز که تیمش در این فصل مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، برای پیروزی مقابل گل‌گهر، انگیزه‌های شخصی و تیمی زیادی داشت و به همین دلیل هم تیمش را با رویکردی تهاجمی‌تر از بازی‌های قبل به میدان فرستاد.

یک ساعت پس از شروع بازی، اوضاع برای نکونام و تیمش زیر و رو شد و آنها که انتظار داشتند با افزایش حملات در 45 دقیقه دوم به گل برتری برسند، دو گل دریافت کردند تا گل زیبای کوشکی هم نتواند امتیازی برایشان به همراه بیاورد.

موقعیت‌های فولاد اما یکی پس از دیگری توسط محسن فروزان دفع و مهار شد تا اینکه در نیمه دوم با تغییر در ترکیب گل‌گهر و حضور وسلی گومز به جای بایناما، این حفره در میانه میدان این تیم پر شد تا شکل بازی به طور کلی عوض شود.

به این ترتیب، حساس‌ترین دوئل هفته به تلخ‌ترین شکل ممکن برای نکونام مقابل امیر قلعه‌نویی به پایان رسید تا این سرمربی کاربلد برای ادامه فصل تمهیدات دیگری بیندیشد.



منبع

قرار دادن بایناما در پست هافبک دفاعی به جای علیرضا علیزاده محروم، ترفندی بود که امیر قلعه‌نویی برای بازی امشب در نظر گرفته بود و شاگردان نکونام با استفاده از همین امر، حملات پردامنه‌ای به سمت دروازه حریف ترتیب دادند.