تلخ برای هواداران چلسی: توخل نامزد مربی‌گری تاتنهام

قرارداد کونته با تاتنهام در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و در اینکه آیا او با تمدید قراردادش به حضور در این باشگاه ادامه خواهد داد یا نه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چند رسانه انگلیسی امروز گزارش کردند که در صورت جدایی کونته از تاتنهام توماس توخل مهم‌ترین گزینه جایگزینی او خواهد بود.

هواداران چلسی با اینکه مورینیو و کونته را از دوران حضور در تیمشان دوست داشتند و این دو نزد هواداران آبی‌ها مربیان محبوبی بودند ولی وقتی متوجه شدند آنها با تاتنهام به توافق رسیده‌اند و روی نیمکت رقیب سرسخت‌شان می‌نشینند تا مدتها از آنها انتقاد می‌کردند. 



منبع
درحالی‌که جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.

تلخ برای هواداران چلسی: توخل نامزد مربی‌گری تاتنهام

روزنامه ایونینگ استاندارد می‌گوید توخل بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت تاتنهام دارد و خود او هم تمایل زیادی به این شغل دارد.

1792935

کد خبر : 1865483 |
28 دی 1401 ساعت 20:25 |
23.1K بازدید |

9
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، توماس توخل در شروع ماه سپتامبر به شکلی غیرمنتظره از باشگاه چلسی اخراج شد. این سرمربی آلمانی از آن زمان تا امروز بی‌کار بوده و هنوز روی نیمکت تیم دیگری ننشسته است. در این مدت شایعاتی درباره به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی انگلیس و باشگاه بایر لورکوزن مطرح شد که در نهایت عملی نشد.

1792934

اگر این اتفاق بیفتد، توخل سومین مربی‌ای خواهد بود که در سال‌های اخیر بعد از ترک چلسی هدایت تاتنهام را به عهده می‌گیرد. پیش از این ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته هم بعد از مدتی تجربه هدایت آبی‌های لندن بعد از ترک این تیم، راهی رقیب همشهری‌اش تاتنهام شدند.

توخل پیش از پیوستن به چلسی هدایت پاری‌سن‌ژرمن را به عهده داشت. این مربی آلمانی سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌های جهان را دارد.