تماس مالک چلسی با اوبامیانگ؛ نگران هیچ‌چیز نباش

بولی شخصا با اوبامیانگ تماس گرفته و گفته است که پاتر به او اعتقاد کامل دارد و اخراج توخل باعث نخواهد شد تا جایگاه او در ترکیب ثابت تیم با مشکل مواجه شود. اوبامیانگ خاطره تلخی از کار با میکل آرتتا در آرسنال دارد و به همین دلیل در انتقالات زمستانی سال قبل به بارسا رفت. حالا بیم این وجود دارد که او با پاتر هم دچار مشکل شود. اوبامیانگ اطمینان داشت که با توخل روزهای خوبی پیش رو خواهد داشت و حالا باید دید با پاتر شرایط برای او چگونه پیش خواهد رفت.



منبع
کد خبر : 1842837 |
18 شهریور 1401 ساعت 14:50 |
3.9K بازدید |

1
دیدگاه

پاتر به تو اعتقاد دارد


تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.

تماس مالک چلسی با اوبامیانگ؛ نگران هیچ‌چیز نباش

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بود که پی‌یر امریک اوبامیانگ با ترک بارسا راهی چلسی شد. توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، نقش مهمی در این انتقال داشت ولی او دو روز پیش از سمت خود برکنار شد تا اوبامیانگ بزرگترین حامی خود در چلسی را از دست بدهد. ستاره گابنی در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به چلسی گفته بود:« روزهای خوبی با توخل در دورتموند داشتم و واقعا دوست داشتم دوباره زیر نظر او کار کنم.»

اوبامیانگ تنها 59 دقیقه برای توخل در چلسی بازی کرد و حالا گراهام پاتر، مربی جدید چلسی شده است. رسانه های انگلیسی از ناراحتی شدید اوبامیانگ به خاطر اخراج توخل خبر داده اند اما امروز تلگراف ادعا کرد که تاد بولی، مالک چلسی، با اوبامیانگ صحبت کرده و به او اطمینان داده است که جایگاهش در تیم با مربی جدید تغییر نخواهد کرد.