تن‌هاخ رونالدو را نمی شناسد: ادعای او احمقانه بود

اسکولز ادامه داد:« رونالدو روی نیمکت ناراحت بود و هر کسی می توانست این مساله را متوجه شود. رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب یونایتد باشد. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و می توانست به یونایتد در دربی کمک کند. یونایتد 4-0 عقب بود و رونالدو به جای زمین روی نیمکت بود. واضح است که رونالدو از شرایط فعلی اش در یونایتد خوشحال نیست.»



منبع


کد خبر : 1846924 |
15 مهر 1401 ساعت 14:01 |
443 بازدید |

0
دیدگاه

50 درصد رونالدو هم بهتر از بقیه است

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته موفق شد در زمین اومونیا قبرس با نتیجه 2-3 پیروز شود ولی کریستیانو رونالدو نتوانست گلزنی کند. رونالدو دیشب در حالی از ابتدا وارد زمین شد که تا پیش از شروع مسابقه آمار گل‌های باشگاهی‌اش به 699 گل رسیده بود و او امیدوار بود در مقابل حریف ضعیف‌تر یونایتد، اومونیا، بتواند آمار خود را به عدد 700 گل برساند. ولی او با اینکه در این بازی چند فرصت گلزنی داشت، در نهایت موفق نشد دروازه حریف قبرسی را باز کند.

پل اسکولز، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که رونالدو این روزها خوشحال نیست و این روی عملکرد او در میدان اثر منفی گذاشته است. به خصوص نیمکت نشینی فوق ستاره پرتغالی برابر منچسترسیتی باعث افت روحی شدید او شده است.


پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ادعای اریک تن‌هاخ برای نیمکت نشین کردن رونالدو در دربی را احمقانه خواند. او معتقد است رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد.

تن‌هاخ رونالدو را نمی شناسد: ادعای او احمقانه بود

اسکولز گفت:« رونالدو در هر بازی دوست دارد گل بزند و مطمئنم که به خاطر گل نزدن به اومونیا ناراحت است. معتقدم نیمکت نشینی رونالدو برابر سیتی هنوز هم او را آزار می دهد. اریک تن‌هاخ گفت که به خاطر احترامی که برای رونالدو قائل است، به او در دربی میدان نداد اما این حرف او احمقانه است. او قطعا از ذهنیت ستاره ای چون رونالدو خبر ندارد و در غیر این صورت رونالدو را در ترکیب ثابت می گذاشت.»