تن‌هاخ: رونالدو منتقدانش را ساکت می‌کند


اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریس رونالدو می تواند بار دیگر به روزهای خوبش برگردد.

تن‌هاخ: رونالدو منتقدانش را ساکت می‌کند

به گزارش “ورزش سه”،  بعد از دو شکست در دو دیدار ابتدایی فصل، منچستریونایتد در 4 بازی اش بعدی اش به پیروزی رسید؛ از جمله پیروزی های درخشان مقابل لیورپول و آرسنال. اما تن هاخ در این دیدارها از رونالدو در ترکیب اصلی استفاده نکرد.
رونالدو دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی پیش فصل یونایتد اضافه شد و هنوز نتوانسته نمایش های خوبی در این فصل ارائه بدهد اما سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتقاد دارد که او به زودی کیفیتش را به همه نشان خواهد داد.


کد خبر : 1846120 |
10 مهر 1401 ساعت 13:33 |
1.5K بازدید |

0
دیدگاه

او به اسکای اسپورتس گفت:” این کاملا طبیعی است. ما بازیکنان زیادی داریم که برای تیم ملی شان نمایش های خوبی داشتند. بعضی از بازیکنان شاید در فرم ضعیف تری بودند اما اگر یک نفر بتواند با این شرایط کنار بیاید، آن یک نفر کریس رونالدو است. در تمام طول دوران حرفه ای اش، همه دنیا در حال تماشای او بود و انتظار زیادی از او داشت و من مطمئنم که او به روزهای خوبش برمی‌گردد. او در تمام طول دوران حرفه ای اش گل زده و خوب کار کرده است و همه را ساکت خواهد کرد. من کاملا مطمئن هستم.”
رونالدو در رقابت های این فصل تنها یک گل در لیگ اروپا مقابل شریف مولداوی به ثمر رساند. او در دو دیدار اخیر پرتغال در لیگ ملت های اروپا مقابل جمهوری چک و اسپانیا هم موفق به گلزنی نشد.
منچستریونایتد امروز در دیداری حساس در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. 
 



منبع