تن‌هاخ: یونایتد به چمپیونزلیگ تعلق دارد

کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
این یک اتفاق بسیار مهم است. این باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا تعلق دارد اما کسب سهمیه در لیگ برتر بسیار سخت است. 7-8 تیم برای کسب سهمیه در رقابت هستند و وقتی موفق به این کار می شوید یعنی عملکردتان فوق العاده است.

1879820

اهمیت حضور در لیگ قهرمانان
ما به لیگ قهرمانان بازگشته ایم. این یک قدم مهم است. اگر می خواهید موفق باشید باید در این رقابت حضور داشته باشید.”



منبع

پیروزی پرگل مقابل چلسی
ما به دنبال پیروزی بودیم و ذهنیت برنده خود را به خوبی نشان دادیم. چلسی بازیکنان شاخص زیادی دارد. آنها در ضدحملات واقعا خوب و خطرناک بودند. با این وجود می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد با پیروزی 4-1 مقابل چلسی 72 امتیازی شده و جای نیوکسل در رده سوم را گرفت تا حضور خود در چمپیونزلیگ را قطعی کند. اریک تن‎هاخ بعد از این پیروزی با ابراز خوشحالی از اتفاق یاد شده گفت: “باشگاه منچستریونایتد جزئی از لیگ قهرمانان اروپا است و به این رقابت ها تعلق دارد.”

آینده کاری در یونایتد
من اینجا راحت هستم. ما خوب تمرین می کنیم و در حال پیشرفت هستیم. مسیری که در آن قرار گرفته ایم مسیر درستی است اما می دانیم که هنوز با آن چه می خواهیم خیلی فاصله داریم.

صعود به رتبه سوم
حفظ ریتم بازی امروز در بازی هفته آینده بسیار مهم است. ما می توانیم رتبه سوم خود را حفظ کنیم و برای این کار با تمرکز بالا ظاهر خواهیم شد تا بدون تلفات و مصدومیت کار را یکسره کنیم.


کد خبر : 1939955 |
05 خرداد 1402 ساعت 01:12 |
464 بازدید |

0
دیدگاه

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به چلسی بزنیم


اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، کسب سهمیه چمپیونزلیگ را یک موفقیت بزرگ برای تیمش دانست.

تن‌هاخ: یونایتد به چمپیونزلیگ تعلق دارد