توضیح برونو فرناندز در مورد شادی گل جنجالی‌اش

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد با پیروزی 4-1 مقابل چلسی و صعود به رده سوم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آورد. برونو فرناندز سومین گل شیاطین سرخ در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تعلل بیش از اندازه او در برگزاری جشن با عصبانیت بازیکنان چلسی و به وجود آمدن یک درگیری نسبتا شدید همراه بود.

هافبک پرتغالی یونایتد در مورد حضور تیمش در جمع 4 تیم برتر گفت: “این خوب است اما کافی نیست چرا که ما چیزهای بیشتری می خواهیم. البته کاری که در این فصل انجام دادیم فوق العاده بود. یک جام بردیم و حالا هم در جمع 4 تیم برتر لیگ هستیم.”

1879823

برونو فرناندز در پایان بازی با چلسی در پاسخ به این سوال که در صحنه یاد شده دقیقا چه اتفاقی رخ داد که به عصبانیت بازیکنان حریف منجر شد گفت: “هیچ چیز! من فقط شادی گل انجام دادم. موقعیت گل بسیار خوبی را از دست داده بودم و به خاطر همین کمی ناراحت بودم.”



برونو فرناندز، هافبک یونایتد، در مورد شادی گل جنجالی خود در بازی با چلسی توضیح داد.

توضیح برونو فرناندز در مورد شادی گل جنجالی‌اش

برونو فرناندز معتقد است که صعود به چمپیونزلیگ هدف شیاطین سرخ از ابتدای فصل بود: “ما این هدف را از ابتدای فصل داشتیم و اکنون فرصت آن را داریم تا لیگ را به بهترین شکل به پایان برسانیم و برای قهرمانی در جام حذفی (تقابل با سیتی در فینال) تلاش کنیم.”



منبع