توقف شارلروا با ۲ بازیکن ایرانی

یاران حسین زاده و قلی‌زاده که پس از دو مسابقه ناکامی در کسب پیروزی در دیدار اخیرشان موفق شدند به برتری مقابل سرکل بروژ برسند، در بازی با خنت دوباره به روند قبلی برگشتند و نتوانستند به سه امتیاز خارج از خانه دست پیدا کنند.

تیم فوتبال شارلروا در شرایطی که بازی رفت مقابل خنت را با برتری به پایان رسانده بود، در مسابقه برگشت برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد تا ۲۶ امتیازی شود و در جایگاه یازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم ایرانی شارلروا که در دیدار اخیرشان مقابل سرکل بروژ به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و توانست گل برتری تیمش را بزند، در مسابقه با خنت تا دقیقه ۵۸ در زمین بود و نتوانست سومین گل خود را در سیزدهمین بازی فصل به ثمر رساند.


شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل خنت به تساوی رسید.

توقف شارلروا با ۲ بازیکن ایرانی

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که برخلاف دیدار اخیرش امیرحسین حسین‌زاده را در ترکیب داشت و علی قلی‌زاده را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه قلامکو آرنا به مصاف تیم رده چهارمی خنت رفت.

علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که پیش از این مسابقه ۱۹ بار در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار با خنت از دقیقه ۷۰ وارد زمین شد.



منبع
کد خبر : 1865674 |
30 دی 1401 ساعت 00:36 |
2 بازدید |

0
دیدگاه