تکنولوژی VAR از نیم‌فصل دوم لیگ برتر در ایران


وزیر ورزش با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی در خصوص ورود تکنولوژی VAR به کشور خبر جالبی داد.


کد خبر : 1836172 |
09 مرداد 1401 ساعت 23:55 |
7.9K بازدید |

33
دیدگاه

با اعلام وزیر ورزش و جوانان

با این حساب طبق قولی که سرپرست فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش و جوانان داده، در صورت دریافت مجوزهای لازم از نهاد‌های ذی‌ربط، VAR سرانجام از نیم‌فصل دوم لیگ بیست و دوم وارد چرخه فوتبال ایران می‌شود.



منبع

به گزارش “ورزش سه” حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که با حضور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به دفاع از عملکرد این وزارت‌خانه در یک سال گذشته می‌پرداخت، در مورد ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی VAR هم صحبت کرد.
سجاد در پاسخ به سئوال مجری در این خصوص گفت:” خبر خوبی که آقای ماجدی به من دادند این است که بالاخره یکی دو شرکت خیلی خوب که می‌توانند این تکنولوژی را پیاده کنند مدنظر قرار گرفته اما برای اینکه خدای ناکرده دوباره راه را اشتباه نرویم، شروع کردیم و از دیروز دستور دادم که نظر حراستی خودمان را بدهیم، شرکت را از ابعاد مختلف بررسی و انتخاب کنیم و طبق هماهنگی‌ای که به دست آمده اگر به تفاهم برسیم و از همه فیلترها عبور کنیم و این شرکت مورد تایید قرار بگیرد؛ ما از نیمه دوم فصل جاری کمک داور ویدیویی را برای فوتبال کشورمان خواهیم داشت. این طبق برنامه‌ریزی‌ای که فدراسیون کرده صورت گرفته، البته سفارش‌ها و پیگیری‌های ما هم بوده که آقای ماجدی زمان را از دست ندهیم.”