جانشین لوکاکو جواب اعتماد بلژیکی‌ها را داد (عکس)


میچی باتشوایی که در غیاب روملو لوکاکو از سوی روبرتو مارتینز به عنوان مهاجم اصلی بلژیک به میدان رفته بود تک‌گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را مقابل کانادا به ثمر رساند.

جانشین لوکاکو جواب اعتماد بلژیکی‌ها را داد (عکس)

باتشوایی در تیم ملی کشورش آمار قابل توجهی دارد. او با اینکه تا کنون 2337 دقیقه برای بلژیک بازی کرده موفق شده 27 گل ملی به ثمر برساند. یعنی نرخ گلزنی متوسط او 1 گل به ازای هر 88 دقیقه است.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به قطعی شدن عدم حضور روملو لوکاکو در این جام جهانی روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در اولین بازی تیمش در جام جهانی 2022 باید از بین میچی باتشوایی و اوپندا یک نفر را به عنوان مهاجم اصلی انتخاب می‌کرد.


کد خبر : 1855199 |
03 آذر 1401 ساعت 00:39 |
1.4K بازدید |

0
دیدگاه

مارتینز در نهایت به این نتیجه رسید که میچی باتشوایی در بازی امشب مقابل کانادا گزینه بهتری نسبت به اوپندا، مهاجم لانس فرانسه، است. باتشوایی که در فنرباغچه بازی می‌کند پاسخ اعتماد سرمربی‌اش را داد و تک‌گل تیمش را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ به لطف گل او کانادا را 1-0 شکست دهند.

آلدرویرلد با یک پاس بلند تماشایی باتشوایی را صاحب توپ کرد و او هم توپ را به گوشه دروازه کانادا فرستاد. این دومین گل باتشوایی در جامهای جهانی است چرا که او در جام جهانی 2018 هم در جریان پیروزی 5-2 بلژیک مقابل تونس برای کشورش گلزنی کرده بود.