جانشین ژوائو در اتلتیکو مشخص شد: به بارسا زنگ بزنید!

پیش از این گفته می‌شود سیمئونه قصد دارد بورخا ایگلسیاس را برای تقویت خط حمله تیمش به خدمت بگیرد اما در روزهای اخیر مشخص شد که باشگاه ایگلسیاس، رئال بتیس، برای واگذاری او خواهان دریافت 40 میلیون یورو شده است و اتلتیکو حاضر نیست چنین مبلغی بپردازد.


کد خبر : 1864045 |
20 دی 1401 ساعت 21:39 |
859 بازدید |

0
دیدگاه


رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند اتلتیکو مادرید به جذب ممفیس دیپای علاقه‌مند شده و در این باره با بارسا تماس‌هایی برقرار کرده است.

جانشین ژوائو در اتلتیکو مشخص شد: به بارسا زنگ بزنید!

به همین علت است که اتلتیکو حالا نگاه خود را به ممفیس دیپای معطوف کرده است. بر اساس گزارشها در اسپانیا اتلتیکو در روزهای اخیر در این باره با بارسا تماس گرفته و قرار است در هفته جاری مذاکره‌ای رو در رو بین دو باشگاه انجام شود.

1790187

به گزارش “ورزش سه”، درحالیکه جدایی ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید قطعی شده است در نبود این مهاجم پرتغالی، دیه‌گو سیمئونه و کادر فنی‌اش، به فکر جذب یک مهاجم جدید افتاده‌اند.

ممفیس دیپای که در طول تابستان گذشته خبرهای زیادی درباره جدایی‌اش از بلوگرانا به گوش می‌رسید در نهایت در نوکمپ ماندگار شد ولی او در فصل جاری تنها 4 بازی برای تیم ژاوی انجام داده و یک گل در لالیگا به ثمر رسانده است. مهاجم هلندی حالا دیگر مطمئن است که در تیم ژاوی جایگاهی ندارد و بعید است با انتقال به اتلتیکو مخالفتی داشته باشد.



منبع

دیروز اعلام شد که باشگاه چلسی و اتلتیکو برای انتقال قرضی فلیکس به استمفوردبریج به توافق رسیده‌اند. مهاجم پرتغالی تا پایان فصل یعنی به مدت یک نیم‌فصل به صورت قرضی به لندن می‌رود و چلسی 11 میلیون یورو به اتلتیکو خواهد پرداخت.

1722968