جای هواداران بایرن باشم، لواندوفسکی را هو نمی‌کنم

صالح حمیدزیچ درباره بازی سه‌شنبه بایرن مونیخ برابر بارسلونا گفت:« بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. امیدوارم بازی جذابی را ببینیم. از آن بازی‌هایی است که بازیکنان برای حضور در آن انگیزه بالایی دارند.»

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ روز گذشته در زمین خود برابر اشتوتگارت با تساوی 2-2 متوقف شد. این سومین تساوی متوالی بایرن در بوندسلیگا بود در حالی که چهارشنبه گذشته توانسته بود در لیگ قهرمانان اینتر را در سن سیرو 0-2 شکست دهد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در مورد بدترین شروع بایرن در 12 سال گذشته(سه برد و سه تساوی در بوندسلیگا) گفت:« ما شروع خوبی در فصل جدید نداشته‌ایم، اما معتقدم در این شش بازی، در واقع چهار امتیاز از دست دادیم. وقتی مقابل یونیون برلین در آن ورزشگاه با آن جو فوق‌العاده بازی می‌کنید، احتمال از دست دادن امتیاز وجود دارد اما در تقابل با بروسیا مونشن‌گلادباخ و اشتوتگارت باید برنده می‌شدیم. یولیان ناگلزمان همچنان به دنبال پیاده کردن سبک بازی مدنظرش است. یولیان با بازیکنان زیاد صحبت می‌کند و این کار را در شرایط برابر با همه انجام می‌دهد. باید توجه داشت که کار در بایرن آسان نیست. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در ترکیب اصلی به میدان بروند و انتخاب ترکیب اصلی برای مربی دشوار است. طبیعی است که برخی هم ناراحت شوند.»


حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از هواداران خواست که سه شنبه شب در بازی برابر بارسا، روبرت لواندوفسکی را هو نکنند.

جای هواداران بایرن باشم، لواندوفسکی را هو نمی‌کنم


کد خبر : 1843237 |
20 شهریور 1401 ساعت 16:50 |
423 بازدید |

0
دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

در این بازی همه نگاه ها به روبرت لواندوفسکی است. ستاره لهستانی برای اولین بار پس از جدایی از بایرن برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. مدیر ورزشی بایرن درباره بازگشت لواندوفسکی گفت:« لواندوفسکی با ما همه جام‌ها را برد. من جای هواداران باشم، به او اعتراض نخواهم کرد. امیدوارم هواداران قدردان روبرت باشند.»



منبع

بایرن حالا خود را مهیای بازی سه شنبه شب برابر بارسلونا می کند. مونیخی ها در بهترین شرایط خود نیستند ولی باید دید شب مسابقه در میدان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.