جدایی فلیک از آلمان با رفتن بیرهوف!؟

فلیک در ادامه گفته است: برای من، بیرهوف “اولین نفر و دوست من در تیم” بود، این رابطه با اعتمادی ارزشمند مشخص می‌شد و این اعتماد بزرگترین دارایی در فوتبال است و خواهد ماند.

اینکه آیا فلیک بدون بیرهوف به کارش ادامه خواهد داد یا نه، یک سوال بی‌جواب است. او روز چهارشنبه قرار است تحلیل اولیه فاجعه اخیر جام جهانی را به رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان ارائه دهد. ضمن اینکه قرارداد او تا 18 ماه دیگر(پایان یورو) معتبر است.

برند نویندورف (رئیس فدراسیون فوتبال آلمان) در مورد این جدایی گفت: “الیور بیرهوف خدمات بزرگی به فوتبال آلمان ارائه کرده است. حتی اگر عملکرد در آخرین تورنمنت ها از اهداف تبیین شده پایین‌تر بوده باشند. او برای خلق بهترین لحظات ایستاده بود. کار او همیشه با موفقیت در جام جهانی برزیل به یاد آورده خواهد شد. در زمان‌های پرتلاطم، او همیشه اهداف و چشم‌اندازهای خود را دنبال می‌کرد و اثری ماندگار در فوتبال آلمان از خود بر جای گذاشت.”

پر مرته‌ساکر (کارشناس ZDF و عضو قهرمان جهان 2014) هم در این خصوص گفت: “او کسی بود که همیشه سعی می کرد همه بازیکنان را متحد کند، کمک کند و در بین آنها حضور داشته باشند. برنامه‌های الیور بیرهوف خیلی خوب پیش رفت، همچنین کارش در آکادمی جدید. من این جدایی را بسیار ناراحت کننده می دانم.”



منبع

*سایر واکنش‌ها به جدایی بیرهوف


هانسی فلیک نگران خروج صمیمی‌ترین دوست خود در تیم ملی آلمان است و بابت جدایی بیرهوف ناراحت است.

جدایی فلیک از آلمان با رفتن بیرهوف!؟

به گزارش “ورزش سه” سرمربی تیم ملی آلمان در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، گفت: در حال حاضر برای من و کادر دستیارانم غیرقابل تصور و سخت است که چگونه می‌توان شکاف ایجاد شده با جدایی الیور را از نظر حرفه‌ای و شخصی برطرف کنیم. بیرهوف، که روز دوشنبه استعفا داد، در 18 سال کار خود “استانداردهای حرفه ای و انسانی” را تعیین کرده بود. فوتبال آلمان “و به ویژه تیم ملی میزانی باورنکردنی به او بدهکار هستند”. بیرهوف اصلاحات را «با بیشترین تعهد شخصی و در برابر مقاومت های زیاد» پیش برد.

هانس یواخیم واتزکه (نایب رئیس فدراسیون) هم گفت: “الیور بیرهوف در 18 سال زندگی حرفه ای خود خدمات قابل توجهی به فوتبال آلمان ارائه کرده است. او شایسته احترام، قدردانی و تشکر است.”

کریستوف کرامر (کارشناس ZDF و عضو تیم قهرمان جهان 2014) نیز گفت: “امیدوارم که او بتواند تصمیم بگیرد که چه چیزی برای او مناسب است. شخصاً خیلی مدیون او هستم. فکر می کنم او واقعاً یک فرد بزرگ است که از من حمایت کرد و باعث شد من یک بازیکن ملی شوم. من را قهرمان جهان کرد.”

فلیک این حقیقت را پنهان نکرد که در حال از دست دادن مهمترین شریک زندگی ورزشی خود است. وی اذعان داشت: چند روز اخیر آسان نبوده است، ما پروژه یورو 2024 را در آلمان به عنوان یک هدف مشترک داشتیم.


کد خبر : 1857685 |
15 آذر 1401 ساعت 14:34 |
685 بازدید |

0
دیدگاه

او صمیمی‌ترین یارش را از دست داده است