جهرمی: مدیریت حامی مس در مسیر موفقیت است

جهرمی در پایان گفت: مس در تلاش است تیم قدرتمندی را برای فصل شکل دهد و آقای حسین‌خانی نیز نشان دادند که از حیث فنی و رهبری به بهترین شکل قادر خواهند بود اهداف مس را دنبال کنند. خوشبختانه مدیریت، کادرفنی و هواداران به عنوان ضلع‌های اصلی موفقیت، به خوبی و با بالاترین توان و انگیزه در کنار یکدیگر هستند ‌و این موضوع امیدواری برای موفقیت را در فصل آینده نیز افزایش می‌دهد.



منبع
سرپرست مس کرمان ابراز امیدواری می‌کند با تدابیر مدیریت و کادرفنی، فصل آینده را با نتایج مناسبی دنبال کنند.

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان در این فصل موفق شد جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند تا هواداران این تیم بعد از سال‌ها حسرت بار دیگر به سطح اول فوتبال بازگردند. حجت جهرمی سرپرست این تیم درباره این اتفاق می‌گوید: امسال واقعا همت و برنامه ریزی و تلاش بزرگی را در همه سطوح برای این هدف شاهد بودیم. از مدیریت مس تا تمامی مدیران این باشگاه و کادرفنی و هواداران همه با حمایت بزرگ و قابل تقدیر خود به دنبال این صعود بودند و خوشحالیم که در پایان روسفید شدیم.

وی ادامه داد: سال‌ها در لیگ یک حضور داشتیم و این در حالی بود که شایستگی زیادی زیادی برای لیگ برتری شدن طی این سال‌ها داشتیم. باید از این فرصتی که دوباره نصیب ما شده به بهترین شکل استفاده کنیم. خیلی خوشحالم که مدیران مس به خوبی از تیم حمایت می‌کنند و متوجه خواسته هواداران هستند. هواداران مس سال‌های زیادی حسرت کشیدند و این در حالی بود که خاطرات شیرینی از دوران حضورشان در لیگ برتر و همینطور آسیا وجود دارد. آنها می‌خواهند در لیگ برتر به بهترین شکل حضور یابند و واقعا مایه خوشحالی است که مدیران در سطح مس حضور دارند که از این خواسته قبلی حمایت می‌کنند و با درک هواداران، آنها نیز به دنبال اتفاقات مثبتی هستند. مسلما حمایت مدیران باشگاه سهم زیادی در این صعود داشته و امیدوار هستیم این مهم همچنان ادامه‌دار باشد.


کد خبر : 1832277 |
15 تیر 1401 ساعت 09:59 |
244 بازدید |

0
دیدگاه