جواد نکونام مربی قطعی تیم ملی در کنار کی‌روش

نبی در واکنش به این سوال که آیا نکونام پیشنهاد فدراسیون به کی روش بوده یا خواسته این مربی پرتغالی گفت: این مطلب با توجه به اینکه آقای کی روش پیشنهاد دادند ما هم بررسی کردیم و دیدیم پیشنهاد موثری است و انشاالله آن را عملی خواهیم کرد.



منبع


کد خبر : 1842896 |
18 شهریور 1401 ساعت 21:37 |
984 بازدید |

0
دیدگاه

با اعلام نائب رییس فدراسیون:

نبی درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش گفت: آقای گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد باید در جریان قرار بگیرد و در جریان قرار گرفته‌اند و با موافقت و هماهنگی ایشان خواهد بود. آقای نکونام اولین گزینه آقای کی روش به عنوان دستیار ایرانی در تیم ملی خواهد بود.


نائب رییس فدراسیون فوتبال از قطعیت انتخاب جواد نکونام برای حضور در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش خبر داد.

جواد نکونام مربی قطعی تیم ملی در کنار کی‌روش

وی درباره اینکه اگر نکونام برای این پست نهایی نشود چه برنامه ای برای دستیار ایرانی دیگر برای کی‌روش خواهند داشت گفت: اساسا ما جانشین پروری را باید از یک جا شروع کنیم. مربیان ما در لیگ تجربه دارند و باید در کنار سرمربی تیم ملی قرار گیرند و تجربه و موضوعات مختلف فنی را از نزدیک در ارتباط باشند و از نزدیک با تیم ملی و سرمربی‌اش کار کردن مناسب خواهد بود.

نائب رییس فدراسیون با تاکید این موضوع که در شرایط کنونی گزینه اصلی نیمکت تیم ملی نکونام در کنار کی روش خواهد بود گفت: قاعدتا با مشورتی که آقای تاج  با آقای گرشاسبی (مدیرعامل فولاد) و همچنین بنده، این مساله حل خواهد داشت و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت.