حاج‌صفی و جهانبخش در آغاز یک رکورد تاریخی

این دو در شروع رکورد تاریخی هستند که در بازی تلخ مقابل انگلیس به دست آمد. حاج‌صفی و جهانبخش اگر در دو بازی بعدی ایران مقابل ولز و امریکا نیز به میدان بروند، با 9 بازی در جام جهانی، دست‌نیافتنی‌تر شده و حداقل برای چهار سال، عنوان بیشترین تعداد بازی در تاریخ معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا را مشترکا در اختیار خواهند داشت. البته این احتمال هم وجود دارد که طی این دو مسابقه، به یکی از این دو بازی نرسد تا عنوان یاد شده به تنهایی نصیب نفر دیگر شود.



منبع

حاج صفی و جهانبخش در دو جام جهانی قبلی هم مثل این دوره، یکی از انتخاب‌های کی‌روش بودند. آنها در هر شش بازی (دور گروهی جام‌های جهانی 2014 و 2018) به میدان رفتند تا از نظر تعداد بازی در این تورنمنت با رکورد مهدی مهدوی‌کیا و آندرانیک تیموریان برابری کنند. احسان و علیرضا مقابل انگلیس در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا با رساندن شمار بازی‌های خود به 7، از دو ستاره قدیمی تیم ملی سبقت گرفته و به تنهایی صاحب رکورد شوند.

به گزارش “ورزش سه”، در شب شکست شش بر دو مقابل  انگلیس، بازیکنان ایران رکوردهای مهمی نیز ثبت کردند. این رکوردها البته تحت تاثیر سنگینی نتیجه خیلی مورد توجه قرار نگرفت. یکی از مهمترین آنها رسیدن احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش به هفت بازی در تاریخ جام جهانی بود که این دو بازیکن را صاحب رکوردی جدید کرد.


کد خبر : 1855025 |
02 آذر 1401 ساعت 03:00 |
941 بازدید |

0
دیدگاه

هفتی که بین شش گل خورده از انگلیس گم شد


دو بازیکن تیم ملی مقابل انگلیس به رکورد بیشترین تعداد بازی در ادوار جام جهانی دست یافتند.

حاج‌صفی و جهانبخش در آغاز یک رکورد تاریخی