حذف سجاد گنج زاده در دور نخست تورنمنت پاریس


کد خبر : 1865843 |
30 دی 1401 ساعت 23:23 |
1.6K بازدید |

0
دیدگاه

خدابخشی فینالیست شد

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم با کسب پنج پیروزی برابر حریفان خود مقتدرانه راهی دیدار فینال شد و روز یکشنبه برای کسب مدال طلا مقابل سایباک عبدالسلم از فرانسه به روی تاتامی می‌رود.
خدابخشی در دور نخست این مسابقات مقابل نبیل بلاسری از فرانسه ۹ بر صفر پیروز شد. وی سپس روس یزکندراینا دیگر نماینده کشور میزبان را ۸ بر صفر برد و در دور سوم نیز ولادیمیر برزانکیک از صربستان را ۶ بر ۴ برد. خدابخشی در دور چهارم مقابل الن دیوس از فرانسه را ۶ بر صفر برد و به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی نیز برابر نیکولا مالویک از مونته نگرو ۳ بر صفر پیروز شد و با اقتدار به فینال رسید.

اما سجاد گنج زاده نیز دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست مقابل هوکین دایخی از فرانسه نتیجه را واگذار کرد و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.
 



منبع

همچنین صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم با سه پیروزی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شد و برای کسب مدال برنز روز یکشنبه مقابل بوکتان‌ سریکس از بوسنی به روی تاتامی می رود.


مهدی خدابخشی و صالح اباذری به ترتیب راهی دیدار نهایی و رده بندی مسابقات ‌کاراته اوپن پاریس ۲۰۲۳ شدند، اما سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای المپیک از دور رقابت ها حذف شد.

حذف سجاد گنج زاده در دور نخست تورنمنت پاریس

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، در پایان روز نخست رقابت های بین الملی کاراته پاریس ۲۰۲۳، مهدی خدابخشی نماینده وزن ۸۴- کیلوکرم ایران با شکست تمامی رقبای خود به فینال رسید، صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت و سجاد گنج زاده دیگر نماینده سنگین وزن ایران از در مسابقات حذف شد.