حسن يزدانى و فتح زاگرب مثل آب خوردن!

در ادامه اما حسن يزدانى به ايشيگورو درس كشتى داد و يكى پس از ديگرى امتيازات را در همان سه دقيقه اول با اجراى فنون متنوع كسب كرد تا خيلى زود و با نتيجه ١٣ بر ٢ برنده كشتى لقب بگيرد. 
ستاره کشتی ایران با چهار برد متوالی و کسب 43 امتیاز و از دست دادن فقط دو امتیاز به عنوان قهرمانی در تورنمنت بین‌المللی کرواسی دست یافت.
این اولین گام و محک حسن یزدانی در یک رویداد بین‌المللی بعد از مسابقات جهانی 2022 بود که می‌تواند سرآغازی برای آمادگی او جهت رویارویی چند باره با دیوید تیلور در مسابقات جهانی 2023 باشد.

1797367



منبع


حسن یزدانی با 4 برد متوالی و با دادن فقط دو امتياز به رقبا، قهرمان تورنمنت بین‌المللی کرواسی شد.

حسن يزدانى و فتح زاگرب مثل آب خوردن!

اما حسن یزدانی در دیدار پایانی امشب با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی گرفت. فوق‌ستاره کشتی ایران و جهان که نگاه خیلی از علاقه‌مندان به کشتی در سراسر دنیا را به زاگرب خیره کرده بود، در کشتی فینال هم توانست با ارائه یک نمایش کم‌نقص، یکی پس از دیگری امتیازات را از حریف ژاپنی کسب کند.
البته اين كشتى با حمله غافلگيركننده كشتى‌گير ژاپنى آغاز شد و زيرگيرى او از حسن يزدانى دو امتياز برايش در پى داشت تا نابغه جويبارى اولين امتيازات را در اين تورنمنت از دست بدهد. 

1797368

به گزارش “ورزش سه”، در اولین تورنمنت رسمی برای کشتی ایران در سال 2023، حسن یزدانی، نابغه کشتی ایران و دارنده 8 مدال جهان و المپیک در وزن 86 کیلوگرم روی تشک رفت.
با اینکه غیبت تیلور در این رقابت‌ها باعث می‌شد قهرمانی حسن یزدانی از همان ابتدا تا حدودی قابل‌پیش‌بینی باشد، اما او با انگیزه تمام و آمادگی بالا در این رویداد حاضر شد. 
بولدوزر ایرانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. 

1797369


کد خبر : 1868115 |
12 بهمن 1401 ساعت 23:09 |
25.4K بازدید |

9
دیدگاه

استارت شیرین 2023 برای نابغه جویباری؛