حسینی: با نقدهای‌مان تیم ملی را وارد حاشیه نکنیم


مجتبی حسینی می‌گوید پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصلش را با فولاد در پیش دارد.

حسینی: با نقدهای‌مان تیم ملی را وارد حاشیه نکنیم

سرمربی پیکان در مورد سامان فلاح گفت: ما تعطیل بودیم، از روزی که بچه‌ها آمدند سعی کردیم تمرینات خوب و فشرده‌ای داشته باشیم. در مورد سامان هم، متاسفانه یک اتفاق خیلی بد برایش افتاد و از طرفی شانس آورد که بدتر از این نشد چدن واقعا تصادف خیلی بدی برای این جوان اتفاق افتاده بود. خداراشکر جراحات به گونه‌ای نیست که بیشتر از این آسیب ببیند. من فکر کنم طی سه، چهار هفته آینده برگردد.


کد خبر : 1898084 |
09 فروردين 1402 ساعت 15:09 |
258 بازدید |

0
دیدگاه

سامان فلاح تا چهار هفته دیگر آماده می‌شود؛

او در مورد فولاد اضافه کرد: بازی بسیار سختی است، فولاد از یک پتانسیل بالایی برخوردار است که هم جوانان و هم باتجربه‌های خوبی دارد و سرمایه‌گذاری زیادی کرده است و برخلاف گذشته سرمایه گذاری خوبی کرده و فکر کنم جزو دو، سه تیم اول ایران باشند. یکی از بهترین استادیوم‌های ایران را دارد، کمپ تمرینی فوق العاده‌ای دارند و بچه‌هایش با توجه به اینکه در آسیا شرکت کردند از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند. مربی‌شان هم خوب است و به نظرم آقای منصوریان انگیزه زیادی دارند و فکر می‌کنم بازی دشواری باشد.

او در خصوص تغییرات در تیم ملی بیان کرد: من به عنوان یک مربی حرفه‌ای حق ندارم در خصوص یک تیم دیگر صحبت کنم چون آن تیم مربی دارد و ایشان باید صحبت کند چون هم به تیم نزدیک است و هم از جزئیات خبر دارند. ما چون مربی هستیم باید این مسائل را لحاظ کنیم ولی منتقدین و مردم حق دارند در مورد تیم صحبت کنند اما ما چون خودمان مربی هستیم و شرایط کار را درک می‌کنیم بهتر است صحبت نکنیم. ولی باید بدانیم که با توجه به تغییرات باید وقت بدهیم و بلافاصله بعد از دو تا بازی اگر بخواهیم نقد کنیم، کار درستی نیست. تیم ملی مربی باتجربه‌ای دارد و ایشان سالها در سطح بالا مربیگری می‌کنند و باید اجازه دهیم برنامه‌های‌شان را تا جام ملت‌های آسیا جلو ببرند. سعی نکنیم سریع با نقدهای‌مان تیم را وارد حاشیه کنیم. اجازه دهیم کارشان را انجام دهند تا اتفاقات خوب برای فوتبال ملی بیفتد.

به گزارش “ورزش سه”، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد در ابتدا گفت: با توجه به وقفه‌ای که پیش آمد به دلیل تعطیلات نوروز، ما سعی کردیم یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت داشته باشیم. هشت روز وقت داشتیم، تمرینات خوبی انجام دادیم و یک بازی دوستانه خوب هم انجام دادیم. امیدوارم فردا، شرایط جسمانی بچه‌ها طوری باشد که بتوانند یک بازی قوی انجام دهند؛ با توجه به اینکه رقیب هم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و با تغییراتی که داشتند تیم‌شان انگیزه جدیدی پیدا کرده است. فکر می‌کنم فردا یکی از دشوارترین بازی‌های فصل‌مان باشد. امیدوارم بچه‌های‌مان بتوانند یک بازی قوی و آبرومندانه انجام دهند و بتوانند با دست پر از زمین بیرون بیایند.

حسینی در پاسخ به اینکه پیکان کمترین تعداد گل را در لیگ برتر زده و راجع به خط دفاع‌شان گفت: یک سال‌هایی اینطوری می‌شود و بچه‌های‌مان زحمت‌شان را می‌کشند و تمرینات اختصاصی هم داشتیم. یک مقدار هم بدشانسی آورده‌اند و امیدوارم یک جایی گره این کار باز شود. دفاع کردن در فوتبال نیز یک اصل است و من مخالف یک دفاع منفعل هستم و دوست دارم خیلی اگرسیو دفاع کنیم و در فوتبال الان اگر می‌خواهید موفق شوید باید اول گل نخورید. در فوتبال فردا هم یک بازی قوی انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم برنامه‌هایی که تمرین کرده‌ایم چه در فاز دفاع و چه حمله انشاالله بچه‌ها عملیاتی کنند.



منبع