حلمه برادر کان به مدیران بایرن: بزدل و نفرت انگیزید

باشگاه بایرن مونیخ سعی داشت غیبت دروازه بان سابق خود را به خاطر ابتلا به آنفولانزا توجیه کند اما او در گفت و گو با بیلد این موضوع را تکذیب کرده و گفت: “باشگاه من را از سفر به بازی در کلن و شرکت در جشن قهرمانی منع کرد.”

دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ نیز پیش از این با انتقاد از شیوه برخورد با کان و حمیدزیچ گفته بود: “آنها لیاقت چنین رفتاری را نداشتند. شما می توانید در موردشان هر فکری بکنید اما آنها کماکان شایسته احترام هستند. به نظرم ارزش نداشت که با کان و حمیدزیچ چنین رفتاری شود. آنها فکر می کنند با رفتن این دو نفر اوضاع بهتر می شود ولی کاری کردند یک بی احترامی محض بود.”



منبع

به گزارش “ورزش سه”، برکناری اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا را کاملا تحت الشعاع قرار داد. حمیدزیچ با وجود این اتفاق در جشن قهرمانی بایرنی ها حضور داشت اما کان که به نظر می رسد بیشتر از او از این اتفاق ناراحت است تنها عضو هیئت مدیره باشگاه بود که تیم را در این جشن همراهی نکرد.


کد خبر : 1940570 |
08 خرداد 1402 ساعت 00:52 |
977 بازدید |

0
دیدگاه

اولی هوینس اولیور را اینجا آورد و حالا مسئول است

برادر کان در ادامه پست خود نوشت: “حتما یک نفر مسئول این اتفاق است؛ کسی که آنها را به این پست منصوب کرد اولی هوینس بود و حالا هم او مسئول این اتفاق است. این یک روش غیرمحترمانه، بزدلانه و نفرت انگیز بود که البته در بایرن مونیخ چیز جدید نیست.”

این پایان کان نبود و حالا برادر الیور کان در حمایت از او به انتقاد از مدیران باشگاه بایرن مونیخ پرداخت. اکسل کان در فیس بوک خود نوشت: “باید برای گرفتن حق خود بجنگید. هر تصمیم معمولا استدلال خاص خود را دارد و قطعا این اتفاق هم دلیلی داشت و باید از آنها سوال کنید که دلیل کارشان چه بود و چه کسی مسئول آن است.”

او همچین به اسکای گفت: “این بدترین روز زندگی من بود. آنها فرصت جشن گرفتن با بچه های تیم را از من گرفتند.”


برادر الیور کان در یک پست فیسبوک به انتقاد شدید از تصمیم بحث برانگیز مدیران بایرن مونیخ پرداخت.

حلمه برادر کان به مدیران بایرن: بزدل و نفرت انگیزید