حمایت پله و نیمار از وینیسیوس: شاد باش برادر

به گزارش “ورزش سه”، یک مدیر برنامه‌های فوتبال در اسپانیا در برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو صحبتهای عجیبی درباره وینیسیوس جونیور به زبان آورد و جنجالی بزرگ به پا کرد. او در این برنامه گفت «وینی باید میمون‌بازی را تمام کند»!

مدیر برنامه‌های اسپانیایی که با صحبتهای نژادپرستانه‌اش جنجال به پا کرد

نیمار برای حمایت از ستاره هموطنش عکسی از وینیسوس با پیراهن رئال مادرید در حال انجام شادی بعد از گلش را منتشر کرد و به او وعده داد به زودی با پیراهن تیم ملی برزیل در کنار او شادی خواهد کرد. نیمار خطاب به وینی نوشت:” دربیل کن، برقص و خودت باش. از اینکه خودت هستی لذت ببر. به بالاترین جایگاه برسی دوست من. وقتی گل بعدی‌ات را بزنی با هم می‌رقصیم“.

استوری نیمار در حمایت از وینیسیوس


پله و نیمار از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که اخیرا در یک برنامه تلویزیونی با توهین نژادپرستانه مواجه شده است حمایت کردند.

حمایت پله و نیمار از وینیسیوس: شاد باش برادر


کد خبر : 1844026 |
25 شهریور 1401 ساعت 23:12 |
14.1K بازدید |

6
دیدگاه

این صحبتهای نژادپرستانه و توهین‌آمیز خشم اهالی فوتبال را به دنبال داشته و موجی از انتقادها از این مدیر برنامه‌های اسپانیایی و از سوی دیگر حمایت از وینیسیوس را در پی داشت. پله، اسطوره فوتبال برزیل و نیمار، هم‌تیمی وینی در تیم ملی برزیل، از جمله کسانی بودند که از ستاره رئال حمایت کردند.

پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت‌های اسپانیا، در این برنامه تلویزیونی که به بررسی پیروزی 4-1 رئال بر مایورکا می‌پرداخت بعد از گلزنی وینیسیوس و در زمان شادی بعد از گل او این جمله جنجالی را به زبان آورد.

پله هم برای حمایت از وینیسیوس از توییتر استفاده کرد و نوشت:” فوتبال یعنی لذت، یعنی رقص. فوتبال یک جشن واقعی است. با اینکه نژادپرستی همچنان وجود دارد ولی ما اجازه نخواهیم داد که مانع از خندیدن‌مان شود. ما به این شکل با نژادپرستی می‌جنگیم: با جنگیدن برای حق خندیدن“.

توییت پله در حمایت از ستاره برزیلی رئال مادرید



منبع