حمله لینه‌کر به بازیکن کروات: یا گل می‌زنی یا احمقی!


کارشناسان برنامه مچ آو د دی به تفسیر و کارشناسی ضربات پنالتی بازی کرواسی و ژاپن پرداختند.

حمله لینه‌کر به بازیکن کروات: یا گل می‌زنی یا احمقی!

اشلی ویلیامز، دیگر کارشناس شبکه بی بی سی گفت:فکر می کنم در چنین لحظاتی می توانستید متوجه شوید که بازیکنان ژاپنی برخلاف کروات ها اعتماد به نفس ندارند. فکر نمی کنم هیچ کدام از این سه نفر آنطور که می خواستند شلیک کرده باشند.

بعد از صحبت‌های لینه‌کر ویلیامز اضافه کرد که بازیکنان احتمالا منتظر هستند تا دروازه بان سمتی را انتخاب کند، بنابراین در مورد یک ضربه محکم تصمیم نمی گیرند.



منبع

مجری برنامه، گری لینه‌کر، مدعی شد که یکی از کروات ها به اندازه ژاپنی ها معمولی است و او مارکو لیواجا بود که پس از یک دویدن کوتاه، توپ را به تیر دروازه زد: موقع زدن پنالتی باید گل بزنی وگرنه احمق به نظر می‌رسی. اما من فکر می کنم این راهی است که پنالتی زن‌ها در حال حاضر پیش گرفته‌اند حتی لواندوفسکی روز گذشته همین طوری ضربه زد. اما این عجیب است، زیرا شما نمی توانید یک ضربه قدرتمند را از این طریق وارد کنید.

آلن شیرر در باره نتیجه حاصله در ضربات پنالتی گفت: – در نهایت تجربه حرف خودش را زد. آنها که قبلاً این کار را انجام داده‌اند، می‌دانند تحت فشار بودن در آن شرایط چگونه است. کروات‌ها عملکرد بسیار بهتری داشتند. البته این نتیجه برای ژاپنی‌ها ناامید کننده بود، به نظر می رسید که آنها هرگز پنالتی تمرین نکرده بودند و این ضربات برای آنها خیلی بزرگ بود.

به گزارش “ورزش سه” ضربات پنالتی دیدار شب گذشته ژاپن برابر کرواسی و بازیکنانی که پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند، سوژه کارشناسان شبکه بی بی سی در استودیو قطر آنها شد.

کارشناسان انگلیسی از ماریو پاشالیچ که پنالتی تعیین کننده کرواسی را به ثمر رساند تعریف کردند و همچنین به ستایش دومینیک لیواکوویچ دروازه بان فوق العاده کرواسی پرداختند که سه ضربه تیم ملی ژاپن را دفع کرد.


کد خبر : 1857688 |
15 آذر 1401 ساعت 14:54 |
868 بازدید |

0
دیدگاه

شانس آورد لیواکوویچ سه پنالتی مهار کرد