خاطره جالب وزیر ورزش از حضور در جشن قهرمانی

سجادی در این خصوص گفت: «بسیار علاقه‌مند بودیم و خودم نیز رای دادم که تیم امید در بازی‌های آسیایی باشد. همیشه سابقه خوبی از حضور فوتبال در این بازی‌ها داریم. حتی در 1990 پکن که دویدم، بعد از آن روی سکوها مشغول تشویق تیم فوتبال شدیم که قهرمان شد.»


کد خبر : 1940076 |
05 خرداد 1402 ساعت 19:56 |
1.1K بازدید |

0
دیدگاه

سجادی: روی پیست دویدم و شاهد جشن بودم

تیم زیر 23 ساله‌های ایران در بازی‌های آسیایی 1990 پکن با مربیگری علی پروین شرکت کرد. تیمی که ستاره‌های زیادی از جمله فرشاد پیوس، شاهرخ بیانی، محمد پنجعلی، صمد مرفاوی، مرحوم سیروس قایقران، مجید نامجو مطلق، رضا حسن‌زاده، ناصر محمدخانی، مهدی فنونی‌زاده،‌ بهزاد غلامپور، شاهین بیانی، محمد حسن انصاری‌فرد، احمدرضا عابدزاده و… را در ترکیب خود داشت و برای اولین بار بعد از انقلاب جام قهرمانی را به دست آورد.



منبع

او افزود: «به احترام این سابقه، قرار شده تیم فوتبال در بازی‌های آسیایی شرکت کند. به هر حال در سالی هستیم که برای فوتبال مهم است؛ از یک طرف جام ملت‌ها را داریم و در طرف دیگر بازی‌های آسیایی و سپس دورخیز برای کسب سهمیه المپیک. ان‌شاءالله آینده خوبی در انتظار فوتبال کشور باشد.»

در چنین شرایطی وقتی از وزیر ورزش درباره حضور امیدهای فوتبال در هانگژو سوال شده، او خاطره جالبی از دوران ورزش حرفه‌ای خود و البته قهرمانی تیم فوتبال در چین تعریف کرده است.

1880010

تیم زیر 23 ساله‌های ایران چند روزی است سرمربی جدید خود را نیز شناخته و رضا عنایتی و همکارانش کار خود را در مسیر رسیدن به المپیک پاریس شروع کرده‌اند.


وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.

خاطره جالب وزیر ورزش از حضور در جشن قهرمانی

به گزارش “ورزش سه”، بعد از کش و قوس‌های فراوان مقدمات حضور امیدهای فوتبال ایران با دستور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در رقابت‌های آسیایی هانگژو فراهم شد.