خبر بد برای آرژانتین: شاید دی‌ماریا نرسد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آرژانتین فردا در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی استرالیا برود. 
آنها امیدوار هستند که بتوانند با پیروزی در این بازی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 صعود کنند و امیدشان برای فتح این جام را همچنان حفظ کنند. 
با این حال فشردگی بازی‌ها و شروع مرحله حذفی بلافاصله پس از پایان مرحله گروهی باعث شده است که مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم‌های مختلف به اتفاقی رایج در این رقابت‌ها تبدیل شود.


احتمال غیبت آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، در بازی برابر استرالیا وجود دارد.

خبر بد برای آرژانتین: شاید دی‌ماریا نرسد

دی ماریا در جریان پیروزی تیم ملی آرژانتین برابر لهستان در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و حالا این احتمال وجود دارد که او قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازی برابر استرالیا نباشد. 
لیونل اسکالونی پیش از این مدعی شده بود که این بازیکن صرفا به دلیل احتیاط به خاطر دردی که در جریان بازی داشت تعویض شده است اما حالا TyC Sport خبر داده است که درد او به حدی است که شاید غایب بازی فردا برابر استرالیا باشد. 
هرچند که بسیاری معتقد هستند که استرالیا حریف چندان قدری برای آرژانتین نخواهد بود اما غیبت این ستاره یوونتوس در میانه میدان ممکن است تا حد زیادی به سود شاگردان گراهام آرنولد باشد و شرایط را برای صعود آرژانتین به مرحله بعدی این رقابت‌ها دشوار کند. 
 



منبع


کد خبر : 1856986 |
12 آذر 1401 ساعت 00:55 |
1.8K بازدید |

0
دیدگاه