خداحافظی یونایتدِ قطری‌ها با قانون رونالدو

بر اساس این قانون باشگاه نباید دستمزد یک یا چند بازیکن را، هر چقدر هم ستاره‌های نامدار و گران‌قیمتی باشند، به مقدار قابل توجهی بیشتر از سایر بازیکنان تعیین کند. وقتی کریستیانو رونالدو در بازگشت به یونایتد خواهان دستمزدی بالا شد مالکان باشگاه به او اعلام کردند نمی‌توانند با تفاوت فاحش دستمزدها در تیم‌شان موافقت کنند. از آن زمان این قانون داخلی باشگاه به قانون رونالدو معروف شد.

1880007

سان می‌گوید بر اساس قانون نانوشته رونالدو سقف دستمزدها در یونایتد 200هزار پوند در هفته است. شیخ جاسم با لغو این قانون می‌تواند رویای خود برای جمع کردن چند ستاره بزرگ در تیمش را محقق کند. گفته می‌شود این سرمایه‌‌گذار قطری از همین حالا مذاکرات با نیمار را آغاز کرده است. این برای مارکوس رشفورد هم خبر خوبی است چرا که گفته می‌شود او از میزان دستمزدش در این باشگاه رضایت ندارد.

1880008



منبع

به گزارش “ورزش سه”، در باشگاه منچستریونایتد قانونی درباره دستمزدها وجود دارد که بعد از بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم و بحث و جدول درباره شرایط او و دستمزدش از طرف رسانه‌ها به عنوان «قانون رونالدو» معروف شد.


شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.

خداحافظی یونایتدِ قطری‌ها با قانون رونالدو

روزنامه انگلیسی سان امروز در گزارشی اعلام کرد خریدار قطری منچستریونایتد، شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، در صورتیکه موفق به خرید باشگاه شود قانون رونالدو را لغو خواهد کرد چرا که او مترصد است با استفاده از ثروت قابل توجهی که در اختیار دارد چندین ستاره نامدار و گران‌قیمت را راهی اولدترافورد کند.


کد خبر : 1940074 |
05 خرداد 1402 ساعت 19:40 |
6K بازدید |

0
دیدگاه

شیخ جاسم ستاره‌های نامدار را هدف گرفته